Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه حمایت از استعداد‌های درخشان دانشگاه تبریز از اعطای جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان مستعد این دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.

حمید احمدی، رئیس گروه حمایت از استعداد‌های درخشان دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از اعطای جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان مستعد این دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی در مورد فراخوان ثبت نام جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان برای سال تحصیلی آتی تصریح کرد: بنیاد ملی نخبگان بر اساس «آئین نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور»، در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعتبار‌ها و تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور اعطا می‌کند.
رئیس گروه حمایت از استعداد‌های درخشان دانشگاه تبریز مطرح کرد: متقاضیان بهره مندی از جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، می‌توانند از تاریخ ۲۰ خرداد لغایت ۲۰ تیر امسال با مراجعه به سامانه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان، موسوم به سامانه سینا به آدرس sina.bmn.ir، نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.
وی در ادامه با اشاره بر اینکه این مهلت قابل تمدید نیست، اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان پس از بررسی درخواست‌ها و بر اساس ظرفیت سالیانه، نتیجه اولیه پذیرش متقاضیانی را که بالاترین امتیاز را از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناورانه در مقایسه با سایر افراد کسب کرده اند، از طریق سامانه سینا اعلام خواهد کرد.
احمدی افزود: دانشجویان مستعد می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات نحوه ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه سینا، به وب سایت رسمی گروه حمایت از استعداد‌های درخشان به آدرس dotsa.tabrizu.ac.ir مراجعه کنند.
رئیس گروه حمایت از استعداد‌های درخشان دانشگاه تبریز همچنین درخصوص جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت مادی و معنوی از دانشجویان نخبه و هدایت این استعداد‌های برتر به سمت اولویت‌های راهبردی کشور، تسهیلات و جوایز متنوعی را طراحی و ارائه می‌کند که از آن جمله آن‌ها می‌توان به اعتبار آموزش یاری، اعتبار همکاری علمی- اجرایی، اعتبار فن یاری، اعتبار ارتباطات علمی، اعتبار توانمندی آموزشی، کارآفرینی، اعتبار شرکت در مجامع علمی خارجی، اعتبار اعزام به فرصت مطالعاتی، راتبه دانشجویی، اعتبار هسته مسئله محور پژوهشی- فناورانه، تسهیلات نظام وظیفه، بیمه تکمیلی درمان، هدیه ازدواج، ودیعه اجاره مسکن و ... اشاره کرد.
احمدی در خاتمه بیان کرد: تعداد دانشجویان دانشگاه تبریز که در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ مشمول جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان شده اند، مجموعاً ۵۸ نفر است. ضمناً تعداد دانشجویان مشمول این جوایز در سال‌های تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ و ۹۷-۱۳۹۶ به ترتیب ۴۸ و ۱۹ نفر بوده است. از این رو مشاهده می‌شود تعداد دانشجویان برگزیده دانشگاه تبریز در سال تحصیلی جاری، نسبت به مدت مشابه دو سال تحصیلی گذشته روندی صعودی داشته و به ترتیب ۱۰ و ۳۹ نفر افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز استعدادهای درخشان بنیاد ملی نخبگان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان سال تحصیلی ۱۴۰۰ ۱۳۹۹ دانشجویان مستعد سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی گفت: وزارت علوم در حال حاضر پنج همت اعتبار از لحاظ تغذیه کمبود دارد و با مشکلات اساسی در زمینه جهش علمی اساتید روبرو است.

محمد وحیدی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: در سنوات گذشته بین سه تا سه و نیم درصد از بودجه عمومی کشور به آموزش عالی تعلق داشت که اکنون به کمتر از سه درصد رسیده است.

وی افزود: کمبود بودجه در آموزش عالی در حالی انجام می‌شود که از دانشگا‌های کشور انتظار جهش علمی، رقابت در غرب آسیا و حفظ جریان نخبگانی در کشور را داریم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی ادامه داد: افزایش بودجه وزارت علوم باید متناسب با عملکرد آن تعیین شود نه اینکه نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

وحیدی خاطرنشان کرد: وزارت علوم در حال حاضر پنج همت از لحاظ تغذیه کمبود بودجه دارد و همچنین در زمینه جهش علمی اساتید با موانع جدی روبرو است.

وی افزود: امروزه دانشجویان معتقدند فعالیت اصلی بسیاری از رؤسای دانشگاه‌ها، سلف‌داری و مدیریت خوابگاه است و توانایی اقدام موثر آموزشی را ندارند.

وی تصریح کرد: وضعیت تخصیص بودجه به پارک‌های علم و فناوری در شرایط خوبی نیست و افزایش بودجه این پارک‌ها باید متناسب با عملکرد آن‌ها صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه های ایران چیست؟
  • اعلام شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • بازدید از شرکت ایران خودرو برای دانشجویان رشته مکانیک و صنایع
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران چیست؟
  • دانشگاه بیرجند، میزبان طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان شد
  • عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد