Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@04:32:26 GMT

میل آبپاش آمد؛ سپاه زودتر از همه به داد خاییز رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۰۵۷

میل آبپاش آمد؛ سپاه زودتر از همه به داد خاییز رسید

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد میل آبپاش سپاه به منطقه خاییز رسید.

سید اسدالله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: بالاخره میل آبپاش به منطقه خاییز رسید و اکنون این بالگرد آبپاش متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اطفای حریق منطقه خائیز وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه گستره آتش‌سوزی بسیار زیاد است افزود: انتظار داریم سایر دستگاه‌ها نیز هر چه زودتر آبپاش‌های دیگری را به منطقه اعزام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس جنگل‌های زاگرس این روزها مورد هجوم بی‌رحمانه‌ای است که آتش سرخ در دامان درختان انداخته است و حالا 26 ساعتی می‌شود شاهد مرگ دردناک درختان و مرتع کوه خائیز هستیم.

منطقه‌ای که علاوه بر پوشش گیاهی و تنوع جنگلی زیستگاه حیات وحش از قبیل کل، بز و گونه‌های مختلف پرندگان است به سرعت خاکستر می‌شود و رنگ کوه را سیاه می‌کند.

زبانه آتش بر فراز خائیز از کیلومترها دورتر قابل مشاهده است این آتش‌سوزی با وزش باد شدت گرفته و صحنه‌های نگران کننده‌ای از نابودی جنگل‌های بی‌زبان را ترسیم کرده است.

در این بین زنده زنده سوختن حیوانات و گونه های نادر جانوری در خائیز دل هر بیینده و شنونده ای را به درد می‌آورد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست سپاه پاسداران سپاه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس

محمدرسول تحفه گفت: این رویداد در ۴ منطقه برنامه‌ریزی شده که در بخش اول جهت شهرستان‌های جنوبی با محوریت شهرستان لار، بخش دوم جهت شهرستان‌های شرقی استان با محوریت شهرستان فسا در سال گذشته با موفقیت برگزار شد.

او افزود: مرحله سوم رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای نیرو‌های پیمانکاری شهرستان‌های غرب استان فارس نیز ویژه ۷ شهرستان شامل شهرستان‌های کازرون، کوه‌چنار، ممسنی، رستم، فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین به میزبانی شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

تحفه تصریح کرد: در این رویداد که با همکاری شرکت توانیر، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق، دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد، نیرو‌های پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به‌مدت سه روز در حوزه‌های دانشی، عملیاتی، تخصصی، پزشکی و روانشناختی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

او یادآور شد: این ارزیابی‌ها در شغل‌های تخصصی شامل فن‌ورز عملیات و اتفاقات شبکه و فن‌ورز تعمیرات شبکه و پست به تعداد ۱۰۳نفر، فن ورز احداث و بهینه‌سازی شبکه و پست به تعداد ۹۶ نفر، فن‌ورز نصب و اصلاح، تست، قطع و وصل لوازم اندازه‌گیری جهت ۵۷ نفر و فن‌ورز خط گرم به تعداد ۱۴ نفر و در مجموع ۲۷۰ نفر انجام می‌شود.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: بی تردید برگزاری چنین رویداد‌هایی می‌تواند تا حد زیادی در کاهش خطا‌ها و ارتقای مهارت‌های فنی و شغلی این دسته از کارکنان پرتلاش نقش مهمی داشته باشد و به توانمندتر شدن و تربیت نیرو‌های ﻣﺘﺨﺼﺺ و ماهرکمک شایانی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس در روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • پیروزی شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان
  • برد شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان
  • قدردانی صداوسیمای فارس از فرمانده سپاه فجر فارس
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین فارس در سال آبی جاری