Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل بنیادمسکن چهارمحال و بختیاری گفت: دهیاران و اعضای شورای روستاها به صورت روزانه بر روند احداث مسکن محرومان نظارت کنند و به روزانه مسائل و مشکلات مربوط به اجرای این پروژه‌ها را گزارش دهند تا بتوانیم مشکلات ناخواسته را رفع کنیم.

سهراب رئیسی ۱۰ خردادماه در جلسه بررسی مشکلات طرح احداث مسکن محرومان در شهرستان شهرکرد با حضور فرماندار و دهیاران این شهرستان، اظهار کرد: احداث ۲۴۴۰ واحد مسکونی برای محرومان چهارمحال و بختیاری یکی از پروژه‌های مهم اقتصادمقاومتی است که برای اجرای این پروژه از برنامه زمانبدی تا حدودی عقب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیادمسکن چهارمحال و بختیاری افزود: مسائل و  مشکلاتی در روند احداث مسکن محرومان در استان ایجاد شد که جلسات متعددی برای حل این مسائل برگزار و راهکارهایی پیشنهاد شد.

وی افزود: مقرر شد دهیاران و اعضای شورای روستاها به صورت روزانه بر روند احادث مسکن محرومان نظارت کنند و به صورت روزانه مسائل و مشکلات مربوط به اجرای این پروژه‌ها را گزارش دهند تا بتوانیم مشکلات ناخواسته را رفع کنیم.

رئیسی آزادسازی اقساط را از یکی از مشکلات احداث مسکن محرومان عنوان و بیان کرد: برای حل این مشکل جلساتی با استاندار، نماینده بانک‌ها، فرمانداران و دهیاران برگزار شد.

مدیرکل بنیادمسکن چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه اگر احداث مسکن محرومان در استان در مدت زمان تعیین شده تمام شود ۲ هزار واحد دیگر به سهمیه استان افزوده می‌شود، یادآور شد: باید تلاش کنیم احداث مسکن محرومان در استان شتاب بگیرد تا سایر متقاضیان نیز بتوانند از این ظرفیت برای خانه‌دار شدن بهره‌مند شوند.

وی گفت: برای احداث مسکن محرومان حدود ۴۰ میلیون تسهیلات و ۲۵ میلیون تومان وام بلاعوض به متقاضیان پرداخت می‌شود.

عبدالعلی ارژنگ در ادامه جلسه با بیان اینکه سهمیه شهرستان شهرکرد در بحث مسکن محرومان 350 واحد است، اظهار کرد: دهیاران باید مشکلات احداث مسکن محرومان را پایش و گزارش پیشرفت فیزیکی را به صورت مستمر ارسال کنند.

وی تأکید کرد: دهیاران برای آواربرداری ساختمان‌های قدیمی از ظرفیت شهرداری‌های همجوار در روستاها استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری مسكن بنیاد مسکن احداث مسکن محرومان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای محرومان با نگاه ویژه انجام شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیرکل و معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: کار در حوزه تامین مسکن محرومان افتخار بزرگی است که به واسطه تشکیل این نهاد به فرمان امام فراهم شد و پایه و اساس شکل گیری این نهاد، خدمت به مردم است.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنید ساخت مسکن برای مردم به خوبی و با کیفیت بالا انجام شود زیرا اگر غیر از این باشد، برای مردم زحمت ایجاد می شود.

امام جمعه یزد ادامه داد: خدای متعال از نیت همه ما آگاه است و اگر خدای ناکرده به دنبال کار بی کیفیت و نمادین باشید، نزد خدا روشن است و بی شک لطف الهی شامل حال افرادی که به بندگانش اجحاف می‌کنند، نخواهد شد.

آیت‌الله ناصری بیان کرد: هر چه فرد محروم‌تر باشد باید کار قوی‌تر و بهتر برای او انجام شود زیرا آنها امکان تعمیر و مرمت ندارند و به محض ایجاد کوچکترین خرابی دچار زحمت می شود.

وی بر لزوم نظارت در همه بخش های ساخت مسکن از نقشه تا ساخت و مصالح تا پیمانکار و کارمندان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در مورد حساب 100 امام نیز بیان کرد: باید به نحوی برنامه ریزی شود که توجه کافی به این حساب انجام شود تا بتوان از محل آن برای محرومان مسکن ساخت و دغدغه ای که امام راحل داشت، برطرف شود.

وی بر لزوم مشارکت صنایع، معادن و بخش های مختلف دولتی و خصوصی برای تقویت حساب 100 امام تاکید کرد و گفت: این حساب از یاد مردم رفته و لازم است برای مردم یادآوری شود تا کارکرد آن دوباره احیا شود.

اولویت بنیاد مسکن گره‌گشایی از کار مردم است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد نیز در این دیدار اظهار داشت: اولویت بنیاد مسکن در استان یزد، گره گشایی از کار مردم است و تسهیل فرآیندها از مواردی است که در این راستا انجام شده است.

نادریان زاده همچنین به ارائه گزارشی از واحدهای مسکونی در دست احداث در مناطق شهری و روستایی استان یزد در قالب طرح نهضت ملی مسکن پرداخت.

دیگر خبرها

  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • آغاز طرح افزایش سواد سلامت عشایر کشور + تصاویر
  • حساب ۱۰۰ امام منطبق بر ایدئولوژی انقلاب است
  • ساخت مسکن برای محرومان با نگاه ویژه انجام شود