Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- داور بین‌المللی والیبال ایران به عنوان دبیر کمیته داوران فدراسیون انتخاب شد. تاریخ انتشار: 12:43 - 10 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۸۵۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، ابراهیم فیروزی رئیس کمیته داوران درباره محور‌های کاری نخستین نشست کمیته داوران فدراسیون والیبال، اظهار داشت: نخستین نشست کمیته جدید داوران فدراسیون والیبال، روز دوشنبه ۱۲ خرداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص کردن برنامه و چارچوب کاری سال ۹۹ کمیته داوران، محور عمده این نشست خواهد بود. همچنین اعضای کمیته داوران ابلاغ‌های خود را در این نشست دریافت خواهند کرد.

فیروزی در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولیت اعضای کمیته داوران فدراسیون والیبال مشخص شده است یا نه؟ گفت: مسئولیت‌ها مشخص شده و بر این اساس، نرگس افشین به عنوان نایب رئیس کمیته فعالیت می‌کند و فرهاد شاهمیری نیز دبیر است.

وی ادامه داد: منیژه صادقی به عنوان عضو کمیته و مسئول داوران خانم و بهرام سلیمانی نیز به عنوان عضو کمیته و مسئول داوران ساحلی در کمیته داوران فدراسیون والیبال فعالیت خواهند کرد.

گفتنی است نشست کارگروه داوری روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت به ریاست محمدرضا داورزنی و با حضور وحید مرادی مشاور عالی، میلاد تقوی سرپرست دبیری، مهناز شاددل مشاور امور بانوان، فرهاد شاهمیری، ابراهیم فیروزی، مسعود یزدان‌پناه، علیرضا قریب، محسن ترابی، نرگس افشین، هدیه صابری و ماندانا مطیعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: جنگ میلیاردر‌ها در والیبال؛ رونمایی از بازیکن ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیونی و مربی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیونی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال ابراهیم فیروزی فرهاد شاهمیری محمدرضا داورزنی کمیته داوران فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را در خصوص زمان تعیین تکلیف بدهی‌ها و بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها ارائه کرد.

به گزارش مشرق، مصطفی زارعی در خصوص آخرین مهلت باشگاه‌ها برای بارگذاری مدارک لازم برای مجوز حرفه‌ای، اظهار داشت: یازدهم فرودین آخرین فرصتی است که باشگاه‌ها باید بدهی‌هایی که تا اول ژانویه سال جدید قطعی شده را تسویه یا تعیین تکلیف کنند. بعد از آن هم تا ۵ اردیبهشت فرصت دارند مدارک مالی را بارگذاری کنند.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، گفت: بعد از آن هیات بدوی و استیناف مجوز وارد عمل می‌شوند. ما نیز فرصتی حدودا یک ماه و ۵ روزه داریم مدارک را بررسی و ارزیابی‌های میدانی انجام بدهیم‌. ۱۰ خرداد آخرین فرصتی است که فدراسیون فوتبال باید نتایج را به AFC اعلام کند.

وی تصریح کرد: در چند نوبت آرای قطعی که در دادگاه CAS، فیفا و کمیته وضعیت فدراسیون و آرای انضباطی تا پیش از سال جدید میلادی بوده را به باشگاه‌ها اعلام کردیم. آخرین بار ۲۸ اسفند یاد آوری کردیم. نه فقط استقلال و پرسپولیس، همه باشگاه‌ها درگیر این موضوع و مساله هستند. تلاش می‌کنند با طلبکاران تسویه یا تفاهم کنند. ما هم بعد از ۱۱ فروردین می‌توانیم بگوییم وضعیت چگونه است. اکثر باشگاه‌ها بدهی دارند.

زارعی ادامه داد: پرونده مالی، داخلی و بین المللی بودنش فرقی ندارد. هر حکم قطعی باید تسویه شود. اکثر باشگاه‌ها حداقل پرونده‌ای در کمیته تعیین وضعیت دارند که به آن‌ها اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • صدرنشینی زشت مهدی طارمی!
  • عکس| اقدام عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه در انتخاب سرمربی
  • سختگوی وزارت بهداشت : علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست
  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!