Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:53:50 GMT

وضعیت سواحل مازندران در برنامه هفتم توسعه تعیین شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۱۵۶

وضعیت سواحل مازندران در برنامه هفتم توسعه تعیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی پیش ازظهر شنبه در جلسه شورای معاونین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، با اشاره به مشکلات اقتصادی و شرایط امروز کشور، گفت: مجلس در کنار اجرای وظایف نظارتی خود باید به توسعه و پیشرفت کمک کند.

وی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران تا به امروز گفت: با تمام توان خود و به عنوان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی همراه شما برای پیشبرد اهداف کلان خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت دریا به عنوان یک فرصت طلایی در استان، گفت: وضعیت سواحل استان باید در برنامه هفتم تعیین شود.

بابایی با اشاره به اقدام خوب وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص رویداد مهم و بین المللی ساری ۲۰۲۲ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، گفت: توسعه شهرستان ساری به عنوان مرکز استان، پیشرفت مازندران را به همراه خواهد داشت.

کد خبر 4937373

منبع: مهر

کلیدواژه: علی بابایی مجلس شورای اسلامی گردشگری ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند فطریه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

به گزارش ایسنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • زوایای هوشمندسازی انرژی در برنامه هفتم توسعه
  • باهنر: اغلب نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند مشکلات را با مسائل عاطفی حل کنند
  • هشدار زودهنگام باهنر به نمایندگان مجلس دوازدهم 
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان