Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@22:29:44 GMT

کشف 17 میلیون انواع ارز و دستگیری 57 اخلالگر ارزی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۲۱۸

کشف 17 میلیون انواع ارز و دستگیری 57 اخلالگر ارزی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه سهراب بهرامی گفت: با توجه به نوسانات اخیر بازار ارز و حضور سوداگران بازار و اقدامات آنها به منظور متشنج کردن این بازار، اولین طرح سراسری مقابله با اخلال گران به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس، امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی اخلالگران ارزی و محل فعالیت آنها را شناسایی و در یک عملیات پلیسی دقیق و هماهنگ بیش از 17 میلیون ارز شامل: دلار آمریکا، یورو، دلار کانادا، دینار عراق، درهم امارات، درام ارمنستان، ین ژاپن، لیر ترکیه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به همراه 6400 گرم طلا از اخلالگران بازار ارز و سرمایه کشف کردند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: در این رابطه دو باب صرافی غیر مجاز را با هماهنگی قضائی پلمب و 57 اخلالگر ارزی دستگیر که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بهرامی همچنین برای پیشگیری از التهابات ارزی و سوء استفاده افراد فرصت طلب، به هموطنان توصیه کرد: هرگونه ارز، طلا و مسکوکات مورد نیاز خود را از طریق مراکز مجاز و قانونی (طلافروشی ها) و صرافی های مجاز تهیه کنند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی، مقابله با اخلالگران اقتصادی را سرلوحه مأموریت های خود قرار داده از هموطنان درخواست کرد: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت اقتصادی جامعه، در صورت آگاهی از هر گونه فعالیت غیرمجاز اقتصادی، مراتب را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

20 / 20 جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا کشف 17 میلیون انواع ارز سرهنگ کارآگاه سهراب بهرامی دستگیری 57 اخلالگر ارزی کشف 6400 گرم طلا مقابله با اخلالگران اقتصادی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا کشف 17 میلیون انواع ارز دستگیری 57 اخلالگر ارزی کشف 6400 گرم طلا مقابله با اخلالگران اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در محدوده چیتگر تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن چندین دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق که در نمایشگاهی در چیتگر تهران نگهداری شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: مرد میانسال، با دندان گوش پسر جوان را در صف نانوایی کَند! + عکس

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای ۲۵۰ سی‌سی در معابر عمومی ممنوع است، کارآگاهان این پلیس با حضور درمحل، موتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند. در بررسی اولیه نیز مشخص شد که این فروشگاه با برگزاری مراسم و دعوت از موتورسواران سنگین اقدام به افتتاح نمایشگاه خود کرده که برابر خبر واصله تعدادی از موتورسیکلت‌های موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته بوده و مالکین نتوانستند اقدام به ارائه اسناد و مدارک گمرکی کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه موتورسیکلت‌های کشف شده شامل تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق بود که توقیف شد، گفت: در این خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل شده و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228002 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • تامین ارز کالای قاچاق در چهارراه استانبول/ بازار غیررسمی آرام می‌شود
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است