Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@02:15:04 GMT

استاندادر دوگانه دولت برای بررسی دو پرونده قتل

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۲۵۱

استاندادر دوگانه دولت برای بررسی دو پرونده قتل

پرونده «محمد علی نجفی» نشان داد برای اصلاح طلبان موضوع حقوق زنان تنها به عنوان یک ابزار سیاسی برای پیشبرد اهداف شان موضوعیت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرای تلخ قتل دختر 13 ساله ای به نام رومینا به دست پدرش که با حواشی خاصی چه قبل از ارتکاب به جرم و چه بعد از آن روبرو بود، افکارعمومی را به شدت جریحه دار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه اخباری که از این حادثه تلخ منتشر می شود نیز ضدونقیض است و هنوز مراجع رسمی به طور مبسوط درباره علت این حادثه اطلاع رسانی نکردند و موضوع از سوی مراجع ذی ربط در حال بررسی است.

اما این مسئله به هئیت دولت هم رسید و در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت که به ریاست «حسن روحانی»، برگزار شد، رییس جمهوری با ابراز تاسف از خشونت خانگی در تالش، دستور تسریع در رسیدگی به لوایح منع خشونت را صادر کرد.    اینکه به سرعت در این ماجرا رئیس جمهور به سبب حساسیت افکارعمومی ورود پیدا می کند موضوع حائز اهمیتی است اما شاهد نوعی استاندارد دوگانه در دولت هستیم.    درواقع در زمان انتشار ماجرای قتل «میترا استاد» همسر «محمد علی نجفی»، شهردار اسبق تهران که با چند شلیک گلوله و در حمام اتفاق افتاد افکارعمومی با بهت و تعجب نسبت به این موضوع مواجه شد اما دولت که در خصوص ماجرای تلخ رومینا به بهانه حقوق زنان وارد عمل شده است، در ماجرای میترا استاد سکوت اختیار کرد.   نجفی از جمله افرادی بود که در دولت روحانی هم چند صباحی پستی داشت و مانند شغل‌های مدیریتی و مهم دیگری که به وی اعطا شد نیمه کار با تجربه تلخ آنها را رها کرد.   به هر جهت امروز ماجرای قتل رومینا اشرفی برای مردم سئوالاتی را بوجود آورده است اما هنوز برای مردم سئوالات زیادی درباره نحوه قتل و چرایی قتل میترا استاد وجود دارد که بایستی این موارد نیز برای افکارعمومی شفاف شود.   جالب است که جریان اصلاح طلب برای حمایت از شهردار اول‌شان در شورای شهر پنجم دست به توهین و افترا به فردی که مقتول شده و نمی تواند از خود دفاع کند زد و آنرا جاسوس خواند. به هر جهت پرونده «محمد علی نجفی» نشان داد برای اصلاح طلبان موضوع حقوق زنان به عنوان یک ابزار سیاسی برای پیشبرد اهداف شان موضوعیت دارد.      انتهای پیام/    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار دوگانه ضد انقلاب‌ها + فیلم

حسن آقا میری، در واکنش به حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی از جمله کسانی بود که این حرکت مقتدرانه کشورمان را نپسندید و گفت که ایران باید رحمانیت و عقلانیت داشته باشد؛ در ادامه اما واکنش خودش به یک سوال را مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • ریشه های عشق در زندگی گرایی ایرانیان / بدیو: عشق در آثار کگور در زندگی رخ می دهد
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • رفتار دوگانه ضد انقلاب‌ها + فیلم
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • ماجرای نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها!
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر