Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: سال گذشته در هفته سه بازی انجام می‌دادیم که برای بازیکن خیلی سخت بود، قطعاً اگر مسابقات لیگ به صورت منظم برگزار شود و یک مربی خوب برای تیم ملی والیبال بیاید شاهد پیشرفت این رشته در ایران هستیم.

علی اصغر مجرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پیوستن به تیم والیبال سپاهان، اظهار کرد: مانند دیگر بازیکنان پیشنهاداتی داشتم که با توجه به شرایط و کمکی که رحمان محمدی راد به من کرد تصمیم گرفتم در سپاهان و برای این مربی بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: قبل از سپاهان در تیم‌های شهرداری ورامین، پارسه تهران، پدافند کاشان، ارتعاشات صنعتی و شهرداری بجنورد سابقه بازی دارم.

بازیکن تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه برای بستن قرار داد اوایل صحبت‌ها با سپاهان به توافق نرسیدیم، اما در ادامه کار همه چیز درست شد، خاطر نشان کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است که بازی در این باشگاه یکی از آرزوی همه ورزشکاران است، زیرا از نظر مدیریتی و امکانات چیزی کم ندارد. من هم دوست داشتم در این باشگاه باشم که امسال شرایط آن محیا شد و از این بابت خوشحال هستم.

مجرد در خصوص شرایط تیمی که می‌خواهد در آن حضور داشته باشد، تصریح کرد: اولویت نخست من این است در تیمی باشم که آرامش داشته باشم و فکرم آزاد باشد بعد از آن سرمربی، مربی و هم تیمی‌ها برای من اهمیت دارند. یک بازیکن هرچقدر به خانواده نزدیک باشد، آرامش بیشتری دارد که من هم می‌خواهم نزدیک به خانواده ام باشم، مبلغ قرارداد و شرایط باشگاه برای انتخاب تیم مهم است. المپیک را پیش رو داریم که از انتخاب سپاهان راضی هستم.

وی با اشاره به اینکه با سپاهان قرار دادی یک ساله امضا کردم که اگر شرایط خوب باشد برای سال آینده قرار دادم را با این باشگاه تمدید می‌کنم، گفت: مبلغ قرار داد در والیبال یک دهم فوتبال است و به آن رشته رسیدگی بیشتری می‌شود که باید این راهم در نظر بگیریم بیشتر مردم کشورمان به فوتبال علاقه دارند و بازی‌ها را پیگیری می‌کنند، هواداران باشگاه بزرگی مثل سپاهان از این تیم انتظار دارند که قدرتمند در رقابت‌های فوتبال ظاهر شوند.

بازیکن تیم والیبال سپاهان در رابطه با حضور در تیم ملی، اظهار کرد: در تیم ملی حضور دارم و المپیک توکیو را پیش رو داریم و مهم‌ترین سال ورزشی من است. در تیم ملی بودم و تمام تلاشم را با دیگر بازیکنان انجام دادیم که به المپیک برسیم که آرزوی من حضور در این رقابت‌ها است.

مجرد با بیان اینکه برای پیشرفت در لیگ برتر والیبال و تیم ملی باید مسابقات لیگ منظم برگزار شود، خاطر نشان کرد: باید لیگ برتر والیبال هماهنگ برگزار شود و در یک زمان مشخص به پایان برسد تا بازیکنان استراحت داشته باشند زیرا برخی به تیم ملی دعوت می‌شوند که اگر بازیکنی خسته به تمرینات تیم ملی برود از لحاظ بدنی کم می‌آورد. سال گذشته در هفته سه بازی انجام می‌دادیم که برای بازیکن خیلی سخت بود، اگر مسابقات لیگ به صورت منظم برگزار شود و یک مربی خوب برای تیم ملی والیبال بیاید شاهد پیشرفت این رشته در ایران هستیم.

وی افزود: سال گذشته در شهرداری ورامین بازی می‌کردم که از هوادران این تیم تشکر می‌کنم. خوشحالم به سپاهان اضافه شدم و امیدوارم با یک نتیجه خوب بتوانیم دل هوادران را شاد کنیم.

کد خبر 425754

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال والیبال والیبال ایران لیگ برتر والیبال لیگ جهانی والیبال تیم والیبال سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم والیبال سپاهان برگزار شود تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال نشسته که به عنوان نخستین تیم ایران برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب سهمیه کرد، به منظور آماده سازی بهتر حضور در این رویداد و تکرار عنوان قهرمانی، متقاضی برگزاری دیدارهای دوستانه است.

تیم ملی والیبال نشسته دعوت نامه هایی از برزیل و آلمان به منظور برگزاری اردوی مشترک و دیدار تدارکایت دریافت کرده است. این تیم همچنین متقاضی دعوت از برزیلی ها برای دیدار با آنها در تهران است. ضمن اینکه قزاقستان هم برای سفر به ایران و پیگیری تمرین مشترک با تیم ملی والیبال نشسته ابراز تمایل کرده است.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال بر این اساس، درخواست خود برای دیدار تدارکاتی را مطرح کرده است.

در همین راستا قرار است به زودی نشست سه جانبه با حضور مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان و انجمن والیبال نشسته برگزار شود تا در مورد ضمن بررسی برنامه های پیشنهادی، جمع بندی لازم در مورد آنها صورت پذیرد. قرار است این نشست هفته آینده برگزار شود.

تیم ملی والیبال نشسته این روزها در چهارمین مرحله اردوی آماده سازی برای حضور در بازی های پارالمپیک است.

بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۷ شهریور آغاز می شود و تا ۱۸ شهریور ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085089

دیگر خبرها

  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر