Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:10:19 GMT

مس کرمان بدون مصدوم تمرینات خود را ادامه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۴۰۸

مس کرمان بدون مصدوم تمرینات خود را ادامه می‌دهد

احمد نخعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان صدور مجوز آغاز تمرینات، تیم فوتبال صنعت مس کرمان به صورت جدی تمرینات را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم در ۲ نوبت تست کرونا داد که در نوبت اول یکی از اعضا مشکوک بود که خدا را شکر در نوبت دوم نتیجه آزمایش منفی اعلام شد.

نخعی ابراز کرد: تمرینات به صورت بدنسازی و تاکتیکی در حال انجام است و با توجه به اینکه تیم جوانی را داریم بازیکنان از نظر بدنی افت زیادی را نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه ما هیچ مصدومی را نداریم گفت: بازی های معوقه از ۳۰ خرداد آغاز و ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور نیز از چهارم تیر آغاز می شود که امیدوایم بتوانیم بازی های خوبی را ارائه دهیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

برچسب‌ها فوتبال کرمان لیگ آزادگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان لیگ آزادگان فوتبال کرمان لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر فرزین رضازاده پنجشنبه شب در این زمینه افزود: عصر امروز در کمربندی ارومیه و مسیر روگذر مدرس تعداد ۹ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شدت این تصادف در حدی نبود که فوتی داشته باشد.

رضازاده اضافه کرد: ۹ مصدوم این حادثه با اقدامات پیش‌بیمارستانی در محل درمان و ۲ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شدند.

حال عمومی ۲ نفری بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

کد خبر 6088766

دیگر خبرها

  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال