Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود نفتکش‌های ایران به آب‌های ونزوئلا اوج اقتدار ایران است/ نمایندگان مجلس با جدیت جهش تولید را دنبال کنند

امام جمعه قزوین در برنامه زنده تلویزیونی گفت: نمایندگان مجلس با جدیت جهش تولید را دنبال کنند.

امنیت کشور مدیون زحمات نیروی انتظامی است/چهره‌ی قهرمانان ملی را به تصویر خواهم کشید

هنرمند عصر جدید گفت: تمام تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی در راستای جلوگیری از هرج‌ومرج و ایجاد امنیت است که اگر بخواهیم در قالبی کوتاه به واژه‌ی امنیت بپردازیم باید بگویم همین که ما می‌توانیم شب به راحتی و با آرامش به خواب برویم یعنی از نعمت امنیت برخوردار هستیم.

شوک کرونا روح دوباره‌ای بر معنویت و همدلی دمید

شیوع کرونا به جهان و انسانی که در روزمرگی غرق شده و معنایی برای زندگی نداشت نشان داد که در شرایط سخت، داشتن باورها و دیدگاه معنوی به طرز شگفت انگیزی ما را در رسیدن به معنایی جدید و مواجهه همدلانه و خلاقانه با مسائل یاری می‌کند.

پسرم قبل شهادتش، خبر شهیدشدنش را به ما داد/ وصیت کرده بود با پرچم حضرت زهرا(س) دفن شود

پدر شهید قنبری گفت: پسرم مجید از ابتدا دارای اخلاقی منحصر به فرد بوده و به خدمت برای جامعه و کمک به دیگران علاقه فراوانی داشت و در آخرین مرخصی خود گفت؛ من این بار شهید می‌شوم و در نهایت چهار روز پس از این گفته در بندرعباس به آرزوی خود که شهادت بود دست یافت.

غرق شدن جوانی در دریاچه" آلوبن" و دستگیری سارق گاردریل در آوج

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از غرق شدن جوانی در دریاچه" آلوبن" در منطقه الموت شرقی خبر داد.

روز اول کاری‌ام، جنازه یک بیمار را تحویل گرفتم/ زحمات بهیارها در ایام کرونا به چشم نیامد

این کمک بهیار گفت: امکانات و تجهیزات خوبی در دوران کرونا به ما ارائه شد، اما زحمات نیروهای کمک بهیار و نیروهای خدماتی اصلا دیده نشد؛ درحالی که این نیروها هم در کنار کادر درمان وظایف سنگینی را متحمل شدند.

وضعیت پسماند و فاضلاب در قزوین بحرانی است/ برزمین ماندن مشکلات کارکنان عوارضی با منش اسلامی همخوانی ندارد

دادستان مرکز استان درباره مشکل کارکنان عوارضی قزوین گفت: شاید راهداری از نظر قانونی تعهدی نداشته باشد؛ اما از نظر اخلاقی و منطقی باید برای اشتغال این پرسنل تعیین تکلیف شود؛ زیرا عدم انجام این کار با سیره نبوی و منش اسلامی همخوانی ندارد.

ساماندهی فاضلاب‌ شهرک صنعتی لیا/ به وضعیت اشتغال نابسامان کارکنان عوارضی قزوین رسیدگی شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در شهرک صنعتی لیا یک تصفیه‌خانه ۱۸۰۰ متر معکبی وجود دارد و در پی الحاق پارک لیا به شهرک نیز برای ساماندهی پساب‌ها، تصفیه‌خانه‌ ۱۸۰۰ مکعبی دیگری با هزینه هشت میلیارد تومان در نظر گرفته شده که دارای پیشرفت ۷۰ درصدی است.

کرونا، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی را به کُما برد/ به‌شماره افتادن نفس‌های صنعت گردشگری در ایران

همزمان با شیوع کرونا جنبه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی و حوزه‌های مختلف با مشکل مواجه شدند، گردشگری یکی از مواردی بود که شیوع کرونا نفس‌های آن را به شماره انداخت و مشکلات جدی را برای فعالان آن بوجود آورد تا جایی که دفاتر گردشگری بسیاری در آستانه ورشکستگی و تعطیلی قرار دارند.

۷۷ هزار بسته معیشتی همزمان با اجرای "کمک مومنانه" در قزوین توزیع شد

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در جریان سه مرحله رزمایش کمک مومنانه به طور کلی ۷۷ هزار بسته توزیع شد، اما به طور کلی و با احتساب حرکت‌های آتش به اختیار و غیرسازماندهی حدود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد.

کشف ۲۱۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی 

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۴ سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس شرق استان تهران و کشف ۲۱۵ کیلوگرم تریاک خبر داد.

هدف امریکا از تحریم نیروی انتظامی سلب امنیت کشور است/ پلیس، نیروی خدمت‌گذار مردم است

نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف امریکا از تحریم نیروی انتظامی سلب امنیت کشور بوده و در تلاش است تا افرادی را که در جامعه‌ی اسلامی مشغول انجام کار مهمی هستند و در مسیر اهداف امریکا پیش نمی‌روند را تحریم کند.

۲۰۰ میلیارد تومان کالای ایرانی به مددجویان اهدا شد/ توزیع ۳۰ هزار جهیزیه در سراسر کشور

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) گفت: تمام کالاهای تهیه شده در خیریه حضرت رقیه(س) با تاکید رهبر معظم انقلاب ایرانی است و در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان کالای ایرانی تهیه و به مددجویان اهدا شد.

۶۳ مرکز نیکوکاری در قزوین فعالیت دارند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: ۶۳ مرکز نیکوکاری در استان قزوین فعال بوده و در حال خدمت رسانی به نیازمندان است.

اجرای ۵۲ پروژه عمرانی در سه دهستان قزوین

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین گفت: شناسایی دقیق فرصت‌ها و تهدیدها در روستاها از وظایف قرارگاه پیشرفت و آبادانی بود، در این راستا سه دهستان با ۷۲ روستا شناسایی و ۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار سه و نیم میلیارد تومان اجرا شد.

کلاهبرداران ۱۹۰ میلیارد ریالی پای میز محاکمه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: تیم کلاهبرداری میلیاردی با تلاش دستگاه قضائی شهرستان تاکستان تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

تدبیر و مدیریت رهبری در موضوع کرونا قابل تحسین است/ با بصریت‌افزایی تمام نقشه‌های دشمن خنثی می‌شود

رزمنده‌ی دفاع مقدس گفت: تدبیر و مدیریت دقیق مقام معظم رهبری در مسئله ویروس کرونا قابل تحسین است؛ چرا که چند میلیون مردم مستضعف، در چند مرحله اقلام اساسی را دربِ منازل خود تحویل گرفتند.

ذات مردمی بودن نیروی انتظامی تحریم‌های امریکا را شکست می‌دهد/ وجود رابطه دو سویه و دوستانه بین پلیس و مردم

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: باتوجه به اینکه ذات نیروی انتظامی، مردمی بوده و ارتباط تنگاتنگ و دوستانه‌ای با مردم دارد امریکا در تحریم پلیس شکست می‌خورد.

شیرینی آزادی زندانیان مرا پاگیر این کار کرد/ مسجد سنگری برای گره‌گشایی و انجام کار خیر

این خیر قزوینی گفت: سال ۶۹ به عنوان مسئول ستاد دیه انتخاب شدم و در همان سال با جمع‌آوری یک میلیون تومان توانستیم زندانیان بسیاری را آزاد کنیم؛ پس از اینکه شیرینی آن را در وجودم احساس کردم دیگر نتوانستم از این فضا فاصله بگیرم.

ظلم بزرگ خودروسازان به مردمی که امید خودرو دار شدن دارند

کارشناس صنعت خودرو گفت: علاوه بر شرایط جدید اعلام شده برای ثبت نام خودروها در طرح فروش فوق العاده‌ی دو خودروساز بزرگ، ارائه چک به نام فرد متقاضی نیز به شرایط افزوده شده و درواقع با این شرایط به امید خودرو دار شدن چند صد هزار میلیارد سود به جیب خودروسازان وارد شده و با نارضایتی عمومی بالایی که اموال خود را از دست داده‌اند مواجه می‌شویم.

ایران در آستانه‌ی رشد منفی جمعیت/ اجرای سیاست‌های جمعیتی به کندی پیش رفته است

رئیس انجمن جمعیت شناسی ایران گفت: به دلیل عدم مدیریت هماهنگ و همچنین کافی نبودن بسترهای اقتصادی، اجتماعی و مدیریتی لازم، اجرای سیاست‌های جمعیتی به کندی صورت گرفته و فرایند دستیابی به اهداف آن به کندی پیش رفته است.

حال و هوای ذکر، مراقبت و اخلاق ماه مبارک رمضان را حفظ کنیم/ مسئولان با تلاش مضاعف جهش تولید را حداکثری کنند

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: حال و هوای ذکر، مراقبت و اخلاق ماه مبارک رمضان را حفظ کنیم.

عملیات بیت المقدس اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید/ فتح خرمشهرها با همدلی و تلاش علمی جوانان محقق می‌شود

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:جوانان ما برای فتح خرمشهرها باید با الگوگرفتن از رزمندگان هشت‌سال دفاع مقدس و با همدلی و تلاش علمی وارد عرصه‌ی پیشرفت و بروزرسانی معلومات شوند.

نماز "عیدفطر" با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قزوین برگزار می‌شود

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین از برگزاری نماز "عیدفطر" با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خیابان شهدای قزوین خبر داد.

آغاز برداشت گل محمدی از ۹۶ هکتار مزارع کشاورزی قزوین

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: عملیات برداشت گل محمدی از سطح ۹۶ هکتار از مزارع کشاورزی این استان آغاز شده است.

بهارانه کتاب در قزوین با فروش یک میلیارد ریال به پایان رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: کتاب‌فروشی‌های استان قزوین کار خود را در طرح بهارانه کتاب ۹۹، با فروش بیش از ۲۴۰۰ نسخه کتاب به مبلغ حدود یک میلیارد ریال خاتمه دادند.

مشارکت ۶۵ میلیارد ریالی خیّران قزوینی در پویش همدلی مومنانه/ ۸۷۸ پایگاه زکات و فطریه را جمع‌آوری می‌کنند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۸۷۸ پایگاه و صندوق برای جمع‌آوری زکات و فطریه به صورت مشترک با کمیته امداد امام خمینی(ره ) در سطح استان قزوین پیش‌بینی شده است

۱۲۰ کانون خادمیاری در قزوین فعالیت دارند/ توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قزوین گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، توزیع ۱۰ هزار بسته ارزاق و ۸۰ هزار پرس غذای گرم در قالب اطعام رضوی برنامه‌ریزی شده بود که تا روز گذشته حدود ۱۰۵ هزار پرس غذا و ۱۴ هزار بسته ارزاق توزیع شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان قزوین گفت میلیارد تومان نیروی انتظامی هزار بسته توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۶ تیم عملیاتی برای سیل سیستان‌وبلوچستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، هاشم امینی در جریان بازدید میدانی از وضعیت فاضلاب شهر کنارک بیان کرد: علاوه بر تجهیزات موجود در کنارک، سه تیم واکنش سریع به همراه تجهیزات و ماشین آلات مختلفی همچون خودروهای بحران آب و فاضلاب، پمپ ویژه تخلیه روان آب‌ها و فاضلاب، دیزل ژنراتور و موتورهای برق برای خروج آب از معابر در این شهر مستقر می‌شوند.

وی افزود: ۲ دستگاه خودرو عملیاتی پیکاپ جهت تسریع عملیات و پایداری شرایط از استان تهران وارد کنارک می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب کنارک، با حضور میدانی در سطح شهر وضعیت فاضلاب محله‌های مختلف شهر را که درگیر نفوذ آب‌های سطحی در معابر و منازل شدند، بررسی کرد.

وی در ادامه از پروژه ساخت ایستگاه پمپاژ شماره یک فاضلاب شهر کنارک بازدید کرد و روند پیشرفت این طرح را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۶ تیم عملیاتی برای سیل سیستان‌وبلوچستان
  • ارائه ۶ پیشنهاد جهت پایان وضعیت بحرانی غزه در شورای امنیت
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • تصاویر منتشر شده در رسانه ها از وضعیت خیابان ها در شهر مکلا در جنوب یمن در پی وقوع سیل
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب