Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشست مشترک روسای کل، دادستان‌های مراکز استان و معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌های استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری در خصوص مشکلات آبی حوضه زاینده رود برگزار شد. تاریخ انتشار: 13:04 - 10 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۸۵۰

خبرگزاری میزان – اولین نشست مشترک روسای کل، دادستان‌های مراکز استان و معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌های استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری در خصوص مشکلات آبی حوضه زاینده رود و به منظور بررسی مسائل حقوقی و قضایی طرح‌ها و پروژه‌های حوضه آبی زاینده رود و رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدرضا بهرامی، رییس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در خصوص موارد مطرح شده در این نشست گفت: با موافقت مدیران قضایی دو استان مقرر شد تا در جهت حفاظت بیشتر از رودخانه زاینده رود، با هرگونه برداشت غیر مجاز آب و نیز ساخت ساز و فعالیت کارگاه‌های غیر قانونی در مجاورت این حوضه آبی برخورد شود.

وی افزود: همچنین در جهت ماندگاری و پایداری سرچشمه‌های این رودخانه موافقت شد تا از طرح‌های آبی نظیر آبخیزداری در مبدأ، حمایت بیشتری به عمل آید.   بیشتر بخوانید: آزادسازی ۱۶۵ هکتار از اراضی مشرف به رودخانه زاینده رود بهرامی تصریح کرد: آنچه که در این نشست مورد تأکید مسئولان قضایی دو استان قرار دارد، ایجاد زمینه همدلی بیشتر میان مدیران دستگاه‌ها و مردم شریف استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری و رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های عمومی با مبنا قرار دادن قوانین و مقررات بود.

رییس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: این نشست‌ها تا حصول نتیجه کامل و رفع تمامی مشکلات حقوقی و قضایی به صورت دوره‌ای برگزار و در جلسات آتی از مقامات اجرایی مربوطه نیز دعوت به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری دادگستری چهارمحال و بختیاری پیشگیری از وقوع جرم اصفهان و چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم

شبکه فاضلاب شهری در کوچه مشتاق سوم واقع در شهرک زاینده رود شهرستان اصفهان مدتی است انجام شده است، اما این شبکه به ساختمان‌های مسکونی در این کوچه داده نشده و این موضوع موجب شده تا فاضلاب برخی از خانه‌ها در معابر جاری شود. بوی نامطبوع ناشی از آب فاضلاب ساکنان را رنج می‌دهد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

گلایه ساکنان محله عباسی تبریز از وضعیت نامناسب جوی فاضلاب + فیلم و تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)