Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:05:10 GMT

ضدعفونی خودروهای پلیس فورد با گرمای خود اتومبیل

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۴۶۴

ضدعفونی خودروهای پلیس فورد با گرمای خود اتومبیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، فورد از طریق همکاری با دانشگاه اوهایو با به روزرسانی نرم افزار خودروهای شاسی بلند تولیدی خود که توسط پلیس این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند، شرایطی را ایجاد کرده که گرمای تولیدی موتور خودرو بی سروصدا و بدون ایجاد مزاحمت برای سرنشینان در بخش‌های مختلف اتومبیل جریان یابد و از این طریق خودروی مذکور که Interceptor Utility نام دارد، ضدعفونی و گندزدایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرمای شدید جریان یافته در زیر سطح بیرونی خودروهای پلیس می‌تواند تمامی ویروس‌های مضر را که ممکن است به سطح اتومبیل چسبیده باشند، از بین ببرد. با توجه به اینکه گرمای یادشده به طور مداوم در حال حرکت است، کارآیی آن برای مقابله با ویروس‌هایی همچون کرونا قطعی است.

با این روش می‌توان در بازه‌های زمانی ۱۵ دقیقه‌ای گرمای ۵۶ درجه‌ای را در زیر سطوح مختلف این خودرو به جریان انداخت.

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد بدین شیوه ۹۹ درصد از کل ویروس‌های خطرناک نابود می‌شوند. بنابراین هر نیروی گشتی با استفاده از این روش در آغاز و پایان شیفت کاری خود می‌تواند برای ضدعفونی خودروهای Interceptor Utility اقدام کند.

کد خبر 4937394

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت خودروسازی ویروس کرونا خودروسازی فورد ضدعفونی ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری شرکت دانش بنیان فناوری نانو تحقیقات علمی فناوری فضایی صندوق نوآوری و شکوفایی اینترنت تولید واکسن کووید 19 فیس بوک اقتصاد دیجیتالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی مراجعه متصدی یک واحد صنفی به پلیس فتا و اعلام اینکه مرد جوانی با حضور در مغازه ام اقدام به خرید و ارائه یک رسید بانکی کرده که پس از گذشت چند ساعت متوجه عدم واریز وجه به حساب خود و جعلی بودن رسید شدم که بلافاصله مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: مأموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی متوجه این موضوع شدند که متهم با مراجعه به واحدهای صنفی اقدام به خرید اقلام مورد نیاز و سپس با ارائه یک رسید بانکی جعلی که نشانگر مبلغ واریزی از طریق اینترنت به حساب فروشنده بوده، کالا را تحویل و محل را ترک کرده است.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن شدند و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

مختاری با بیان اینکه در این راستا تاکنون ۹ شاکی به این پلیس مراجعه کرده‌اند گفت: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشته با توجه به دانش کافی، نسبت به نصب بدافزاری با عنوان اپلیکیشن رسید ساز جعلی بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام و با ارائه رسیدهای جعلی اقدام به کلاهبرداری‌های متعدد از واحدهای صنفی حتی در شهرستان‌های مجاور کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از شهروندان خواست برای جلوگیری از اینگونه کلاهبرداری‌ها باید سامانه پیامکی حساب‌های خود را فعال کنند تا با دریافت پیامک از طریق بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

وی به هموطنان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با همکاران ما در میان بگذارند.

کد خبر 6088135

دیگر خبرها

  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس (فیلم)
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت