Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در ماه مبارک رمضان جذب ۹۸۶ حامی جدید ایتام در استان مرکزی انجام شد و این حامیان حمایت از ۱۳۶۵ فرزند یتیم را عهده‌دار شدند.

براساس اعلام کمیته امداد استان مرکزی، مجید مومنی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق کمیته امداد است، اظهار کرد: حامیان فرزندان ایتام و محسنین در سال جاری تاکنون دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به حساب فرزندان معنویشان واریز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۲۵ هزار و ۴۵۰ حامی در استان مرکزی حمایت از فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شدند، افزود: از این تعداد ۱۳ هزار و ۷۰۹ نفر حمایت از دو هزار یتیم و ۱۱ هزار و ۷۴۱ نفر حمایت از ۴۸۷۸ فرزند محسنین را بر عهده گرفتند.

مومنی ادامه داد: در سال گذشته ۱۷ میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومان توسط حامیان به حساب فرزندان معنویشان واریز شده است.

وی اضافه کرد:  بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌ شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌ حساب فرزند معنوی خود واریز کنند، حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ايتام کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، زارع نیا افزود: علاوه بر پلمب ۲ واحد متخلف، ۳۹ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی در طبس تشکیل شد.

وی گفت: در ۷۰ گشت مشترک در طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۹ فقره پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس با اشاره به همزمانی تعطیلات عید با ماه مبارک رمضان و استقبال زیاد مسافران از شهرستان طبس در تعطیلات عید فطر افزود: از ۱۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با نظارت بازرسان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برگزار شد.

زارع نیا با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی ها، ۷۰ مورد گشت مشترک با اداراه‌های مرتبط برگزار شده است گفت: این میزان گشت مشترک  منجر به ۵۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۳۹ فقره پرونده‌ی تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نرخنامه و عدم ارائه فاکتور به ارزش بیش از ۹۰میلیون تومان  شد. 

وی افزود: که پرونده‌های تشکیل شده  برای  رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده و دو واحد نیز با حکم تعزیرات حکومتی پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس  گفت: در مدت یاد شده ۲۳ مورد گزارش مردمی به صورت حضوری و یا تلفنی اخذ شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفت و شهروندان می توانند برای  گزارش هر گونه تخلف واحد‌های صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • حامیان هدیه‌های خدا
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود