Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@19:41:55 GMT

۴۸ ساعت بعد از قرعه‌کشی پول خودرو را واریز کنید

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۵۶۶

۴۸ ساعت بعد از قرعه‌کشی پول خودرو را واریز کنید

ایران‌خودرو و سایپا در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند برندگان قرعه‌کشی خرید خودرو باید طی ۴۸ ساعت مبلغ خودرو را به حساب خودروساز واریز کنند.

به گزارش مشرق، در بیانیه خودروسازان (ایران خودرو و سایپا) آمده است: پیرو جلسه ۹ خردادماه سال جاری کمیته خودرو که با حضور اعضای کمیته اعم از وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور و دو شرکت خودروساز (گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا) برگزار شده، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان حضور در فرآیند فروش فوق‌العاده ویژه ایام عید سعید فطر می‌رساند:

بیشتر بخوانید: آغاز پیش‌فروش یکساله ۷۵ هزار خودرو بزودی ادامه فروش فوق‌العاده خودرو تا چه زمانی است؟

۱- جهت اطمینان‌بخشی به افکار عمومی در صحت و دقت قرعه‌کشی، نهادهای نظارتی و رسانه‌ها در تمامی مراحل قرعه‌کشی، حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- بلافاصله پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی، اطلاع‌رسانی لازم در سایت هر یک از خودروسازان به تفکیک خودرو انجام خواهد شد.

۳- متقاضیان مکلفند ظرف ۴۸ ساعت پس از اعلام منتخبان از سوی خودروسازان، نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند. ضمن اینکه در صورت عدم واریز وجه، اسامی نفرات جایگزین از محل رزرو، توسط خودروساز و با تائید دستگاههای نظارتی اعلام می‌گردد.

۴- صرفاً سند فروش خودرو از سوی خودروساز، با درج عبارت «ترهین یکساله در فروش فوق‌العاده»، به خریداران تحویل و شناسنامه مالکیت خودرو (برگ سبز) از سوی پلیس راهور تحویل خودروساز گردیده که پس از اتمام دوران ترهین، از سوی خودروسازان، تحویل خریدار خواهد شد.

۵- با توجه به مفاد قرارداد فروش؛ امکان فروش وکالتی خودروهای ثبت‌نامی از سوی متقاضیان در دوران ترهین وجود نخواهد داشت.

۶- متقاضیانی که ظرف ۳۶ ماه گذشته از خودروسازان، خودرو خریداری کرده یا پلاک فعال داشته باشند، از فهرست قرعه‌کشی حذف خواهند شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سازمان بازرسی کل کشور دادستانی کل کشور ایران عید سعید فطر گروه خودروسازی سایپا اخبار داغ قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان گفت: با مصوبه پارسال شورای شهر و حمایت شهرداری قرار بود ۱۴۳ خودروی فرسوده تاکسی در همدان تعویض شوند.

محمود حضرتی گفت: این تاکسی داران مهر پارسال ۷۵ میلیون تومان به حساب بانک مهر ایران واریز کردند و شهرداری هم قرار بود، حدود ۱۱ میلیارد تومان، یعنی مبلغی برابر با سپرده گذاری مردم در بانک پس انداز کند و با این سپرده‌ها هر متقاضی وام ۳۰۰ میلیون تومانی دریافت کند.

او گفت: وام ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب ایران خودرو برای دریافت تاکسی‌های جدید واریز می‌شد و متقاضیان با تکمیل وجه باید خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان گفت: تاکنون ۷۳ متقاضی تسهیلات را دریافت کرده اند و صاحب تاکسی‌های نو می‌شوند و مابقی افراد هم با تاخیر ایران خودرو و تاخیر در پرداخت تسهیلات خودی تاکسی‌های جدید را با افزایش قیمت حدود ۱۲۰ میلیون تومان تحویل خواهند گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر همدان هم گفت: شورای شهر پارسال ۴۰ میلیارد تومان را برای تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اختصاص داد و شهرداری را مکلف کرد تا ۱۱ میلیارد تومان را به حساب بانک مهر ایران واریز کند.

مهدی حیدری گفت: متاسفانه با وجود پیگیری‌های شورای شهر، شهرداری این مبلغ را هنوز هم به طور کامل پرداخت نکرده است و این امر موجب تاخیر در وام و تحویل تاکسی‌های نو شد.

او گفت: برای کاهش خسارت متقاضیان از ثبت نام در این طرح و با توجه به طولانی شدن مدت سپرده مردم در نزد بانک به دنبال افزایش وام، کمک بلاعوض شهرداری و افزایش تسهیلات تعویض خودرو‌های فرسوده هستیم تا بخشی از ضررر مردم برای تحویل نگرفتن به موقع خودرو‌ها جبران شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند
  • تشدید وابستگی ارزی صنعت خودرو با استاندارد‌های جدید/ افزایش شاخص‌های کیفی قیمت خودرو را بالا می‌برد
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه