Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@18:58:58 GMT

برداشت گندم در امیدیه پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۶۳۹

برداشت گندم در امیدیه پایان یافت

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید داودعلوی فرد مدیر جهادکشاورزی امیدیه گفت: سطح زیر کشت گندم آبی در امیدیه ۱۲ هزار هکتار و میزان کشت گندم در زمین‌های کشاورزی دیم این شهرستان نیز ۲ هزار هکتار بود برداشت آن به پایان رسید.

او افزود:  عمده ارقام کشت شده چمران۲ و مهرگان هستند.

علوی فرد بیان داشت: امسال عملیات برداشت در امیدیه به وسیله ۵۰ دستگاه کمباین مهاجر و ۵ دستگاه کمباین بومی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهادکشاورزی امیدیه تصریح نمود: کشت گندم از اواسط آبان ماه در شهرستان انجام شد و برداشت آن نیز از اواخر فروردین آغاز گردید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی برداشت گندم اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید محصولات پاییزه در خوزستان از ۵۳۶ هزار تن گذشت

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالرضا سیداحمدی گفت: از آغاز فصل برداشت گندم تاکنون ۲۰۴ هزار و ۶۸۳ تن گندم از سطح ۹۹ هزار و ۵۰۹ هکتار از مزارع استان خوزستان خریداری شده است.   وی کلزا را از دیگر محصولات پاییزه در حال برداشت در استان عنوان کرد و افزود: از آغاز برداشت تاکنون ۳۱ هزار و ۸۳۸ تن از این محصول از سطح ۱۸ هزار و ۸۹۵ هکتار برداشت و از کشاورزان کلزاکار خریداری شده است.   سیداحمدی ادامه داد: همچنین با آغاز برداشت چغندرقند پاییزه در استان تاکنون ۳۰۰ هزار تن محصول از سطح ۵۰۰ هکتار از این محصول توسط کارخانجات قندی از سطح مزارع برداشت شده است.   سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳، ۷۵۴ هزار هکتار از مزارع استان به کشت گندم اختصاص یافت، اضافه کرد: به جز شهر‌های دزفول و شوش در دیگر شهر‌های شمالی استان، برداشت گندم دیم هنوز آغاز نشده است.

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • کشت‌کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • کشت کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت آغاز می شود
  • آغاز خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان  
  • خرید محصولات پاییزه در خوزستان از ۵۳۶ هزار تن گذشت