Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@22:09:34 GMT

دپوی ۱۴ میلیون یورو کالاهای استان در گمرکات کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۶۶۹

دپوی ۱۴ میلیون یورو کالاهای استان در گمرکات کشور

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۳۰ شرکت استان، ۴۷۷ قلم کالا به ارزش ۱۴ میلیون یورو در گمرکات کشور دارند.

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا مس فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به مشکلات تخصیص ارز و باقی ماندن کالاها در انبار گمرکات کشور گفت: ۳۰ شرکت در استان، ۴۷۷ قلم کالا به ارزش ۱۴ میلیون یورو در گمرکات کشور دارند که بیشترین رقم ارزشی کالاهای دپو شده متعلق به ۱۰ شرکت با ۴۲۱ قلم کالا و ارزش ۱۳ میلیون یورو است

او افزود: در مجموع باید مساعدت‌های لازم به عمل آید تا این کالاها در اسرع وقت ترخیص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بخشی از این کالاها، خط تولید ما را تامین می‌کند و تداوم این وضع، چالش‌هایی را برای این بخش رقم می‌زند.
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به طرح‌های در حال تکمیل در بخش صنعت و معدن استان، ادامه داد: در مجموع ۴ هزار و ۴۴ طرح فعال در سطح شهرستان‌های استان در دست پیگیری است که ثمریابی آن‌ها به ۱۲۰ هزار و ۵۷۲ مورد اشتغال منجر می‌شود.
مس فروش بیان کرد: نسبت رشد این طرح‌ها امسال در مقایسه با سال ۹۷، به لحاظ تعداد، ۴۴.۳۸ درصد بوده و در شاخص سرمایه نیز ۸۵.۸۳ درصد رشد محقق شده است، در نسبت اشتغال نیز افزایشی ۴۷.۷ درصدی را شاهد هستیم.  
او تصریح کرد: بعضی از این طرح‌ها که برای اولین بار در کشور یا استان ایجاد شده یا نیازهای اساسی این خطه را تامین می‌کنند، به صورت ویژه در دست بررسی و پیگیری هستند تا اگر گرهی برای پیشرفت آن باقی مانده، گشوده شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دپوی کالا میلیون یورو گمرکات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

مسعود ایرانی اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بر همین اساس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها در کنار توزیع کالا‌های اساسی به نرخ مصوب در دستور کار قرار داد.

او با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین افزود: کارشناسان مربوطه در کنار تامین و توزیع یک هزار و ۵۲۵ تن گوشت و مرغ منجمد، برنج، شکر، سیب و پرتقال به منظور تامین کالا و تنظیم بازار، نسبت به انجام سه هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی تولیدی، توزیعی و عرضه‌کننده خدمات رفاهی در استان اردبیل اقدام کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین یک هزار و ۱۶۶ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، غذا و دارو در این مدت به اجرا درآمد.

ایرانی تشکیل ۹۸۲ فقره پرونده با ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال برای تخلف‌های شناسایی شده از واحد‌های صنفی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این بازرسی‌ها در قالب طرح عید تا عید وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اردبیل در بین ۳۱ استان رتبه دوم را کسب کرد.

او با اشاره به استمرار نظارت‌های ۲ ماه گذشته، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده مواردی مانند گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر ننمودن فاکتور، احتکار و فروش اجباری کالا یا سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان