Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد متوسط تا شدید در خوزستان و ایلام هشدار داد.

به گزارش ایسنا از امروز بعدازظهر (۱۰ خردادماه) احتمال برخاستن گرد و خاک محلی به‌ویژه در ساعاتی از بعد از ظهر در نیمه غربی و جنوبی استان خوزستان و ایلام در پی وزش باد متوسط تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

این وضعیت جوی موجب کاهش دید افقی و افزایش غلظت آلاینده گرد و خاک می‌شود و تا اواخر وقت فردا (۱۱ خردادماه) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از تردد غیر ضروری افراد سالخورده و دارای بیماری‌های تنفسی، اتخاذ تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی وزش باد، خودداری از روشن کردن آتش جهت جلوگیری از آتش‌سوزی و انجام هرنوع اقدام پیشگیرانه احتیاطی دیگر توصیه می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هشدار هواشناسی وزش باد شدید گرد و خاک وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل از پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محسن حیدری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در استان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعد ظهر سه‌شنبه تا شب پنجشنبه 4 تا 6 اردیبهشت‌ماه، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تندباد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود. همچنین از چرای دام در مناطق مرتفع و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط و مدیریت آب سدها  انجام شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • ببینید | هشدار مهم هواشناسی به مردم؛ بارش‌های شدید باران در راه این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی برای سیلاب در ۲۱ استان
  • هشدار نارنجی هواشناسی در قم
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران در این استان‌ها
  • ادامه بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در کردستان