Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام میرزایی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اساس کار هلال احمر به موجب اساسنامه مصوب مجلس شورای اسلامی داوطلب محوری است.
وی تاکید کرد: اعضای هلال احمر اعم از جوانان، امدادگران و داوطلبان باید در تصمیم گیری ها و سیاستگذاری ها نقش موثری ایفا کنند که بر همین اساس قانونگذار تکالیفی را برای جمعیت هلال احمر تعیین کرده که این مهم برگزاری انتخابات مجامع است تا از ظرفیت آنها در تصمیم گیری و سیاست گذاری استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امسال پنجمین دوره انتخابات مجامع عمومی شهرستان ها، استان و کشوری برگزار می شود که از هفته پایانی فروردین ماه فرایند برگزاری آن آغاز شد، ستاد اجرایی انتخابات در مرکز سپس در این استان و شهرستان ها شروع به فعالیت کردند و ابلاغ ها نیز صادر شد.
میرزایی اظهارداشت: از اعضای ستاد شهرستان ها دعوت شد تا با توجه به شرایط موجود امسال که با شیوع بیماری کرونا مواجه هستیم، با رعایت پروتکل های بهداشتی برمبنای اصول از پیش تعریف شده، شرکت کنندگان در انتخابات به لحاظ حفاظت فردی و مقابله با این بیماری مشکلی نداشته باشند.
وی اظهار داشت: مرحله نخست انتخابات مجامع عمومی در شهرستان ها از ۲۳ خرداد در شهرستان های طارم، ابهر، ماهنشان، خرمدره، ایجرود، زنجان و خدابنده برگزار می شود.
رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این مجامع از بین نامزدهایی که توسط اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان انتخاب می شوند، چهار نفر به عنوان شورای اصلی شهرستان، ۲ نفر علی‌البدل، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر دیگر نیز بازرس علی‌البدل انتخاب خواهد شد.
میرزایی افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان ۱۴ هزار و ۶۰۹ نفر داوطلب دارد که از این تعداد ۱۰ هزار و ۸۳۷ نفر واجد شرایط برای رای دادن در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هستند.
وی ادامه داد: شرایط شرکت کننده‌ها و انتخاب کنندگان در انتخابات جمعیت هلال احمر تابعیت جمهوری اسلامی، حداقل ۱۸ سال تمام و داشتن ۶ ماه سابقه عضویت داوطلبی در هلال احمر است.

رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۰۹ نفر نامزد در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر بر اساس شرایط عمومی و  اختصاصی و عمومی مندرج در قانون بودند که پس از بررسی های انجام شده در ستاد اجرایی هیات نظارت شهرستان ها و استان، ۸۸ نفر از این تعداد مورد تایید قرار گرفت که لیست آن از سوی هیات نظارت این دوره از انتخابات هلال احمر اعلام شد.

میرزایی خاطرنشان کرد: از ۸۸ نفر تایید صلاحیت شده ۶۶ نفر نامزد شورای اجرایی و ۲۲ نفر نیز نامزد بازرس در این دوره از انتخابات جمعیت هلال احمر استان زنجان هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فراخوان دعوت از اعضا برای تشکیل مجمع و برگزاری انتخابات در ۲۳ خرداد امسال انجام خواهد شد.
وی یادآوری کرد: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هر چهار سال یک‌بار در همه مراکز جمعیت هلال احمر کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، به صورت نمادین مانور پنجمین دوره انتخابات مجمع شهرستان ها به منظور آشنایی اعضای ستاد اجرایی و اعضای هیات نظارت با همه مراحل اخذ رای برگزار شد.

برچسب‌ها طارم ایجرود خرمدره ماهنشان مشارکت انتخاباتی خدابنده سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طارم ایجرود خرمدره ماهنشان مشارکت انتخاباتی خدابنده سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر زنجان طارم ایجرود خرمدره ماهنشان مشارکت انتخاباتی خدابنده سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر زنجان پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان ستاد اجرایی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر