Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مالک باشگاه تراکتور تبریز گفته اگر لیگ برتر تعطیل شود هم پول بازیکنان تیم را پرداخت می‌کند اما راضی به ادامه دادن این فصل نیست. تاریخ انتشار: 13:23 - 10 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۸۵۶

خبرگزاری میزان –محمدرضا زنوزی در شرایطی، بحث تسویه حساب با همه اعضای تیم در صورت لغو رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را به میان آورده که هنوز یکسری از بازیکنان این تیم، از سال‌های گذشته طلبکار هستند و چند پرونده هم در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران و حتی فیفا علیه تراکتور در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال، باشگاه همچنان درگیر شکایت کوین کنستانت، لی‌هری اروین و آنتونی استوکس است که هر سه نفر بابت عدم دریافت مطالبات خود، شاکی و عصبانی هستند. حالا باید دید مالک متمول باشگاه تراکتور علاوه بر پول بازیکنان داخلی، پول امثال کوین کنستانت را هم می‌دهد یا این موضوع هم یکی از مسائلی است که در راستای بهانه‌جویی برای به تعطیلی کشاندن رقابت‌های این فصل بیان می‌شود.

نکته عجیب ماجرا، سواستفاده از نام و نشان پرتماشاگرترین تیم ایران است. نزدیکان به فدراسیون طبق قوانین جاری و اساسنامه مسابقات اعتقاد دارند در صورت کناره‌گیری تراکتور و ماشین‌سازی، هر دو باشگاه مستقیما به دسته یا دسته‌های پایین‌تر سقوط می‌کنند و این در حالی است که تراکتور پس از سال‌ها دوری از لیگ برتر، سال ۱۳۸۸ بود که دوباره راهی به سطح اول این مسابقات پیدا کرد و اگر دوباره با احکام قانونی و ادامه یافتن لجبازی مالک آن به لیگ یک برسد، معلوم نیست چه سرنوشتی داشته باشد.

اظهارات زنوزی نشان می‌دهد که او با استفاده از نام بزرگ تراکتور و هوادارانش قصد دارد مانع از ادامه یافتن رقابت‌ها شود و از سوی دیگر، در صورت شروع دوباره مسابقات، تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی را از لیگ کنار می‌کشد. در این صورت، مشخص نیست که آیا طرفداران واقعی تراکتور که قلب‌شان برای موفقیت این باشگاه می‌تپد، راضی به چنین تصمیمی هستند یا نه. ادامه یافتن این مباحث، به مسائل پرحاشیه مثل اختلافات قومی در فوتبال ایران هم دامن می‌زند، زیرا مردم فوتبال‌دوست ایران تصور می‌کنند نظر واقعی هواداران تراکتور هم، همان نظری است که زنوزی می‌دهد در حالی که هواداران باشگاه در فضای مجازی با چنین تصمیمات شتاب‌زده‌ای مخالف هستند.

بیشتر بخوانید: کی‌روش قرنطینه شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران محمدرضا زنوزی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

سرمربی موقت تراکتور تبریز از کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران جدا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری شب گذشته (سه‌شنبه) پس از توافق با مدیران باشگاه تراکتور تبریز، به‌عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال این باشگاه تا پایان فصل منصوب شد.

مطهری که از اردیبهشت 1402 روی نیمکت تیم ملی نشست و در جام ملت‌های آسیا 2023 نیز در جمع دستیاران امیر قلعه‌نویی قرار داشت، به همکاری خود با این تیم پایان داده است.

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

سرمربی موقت تراکتور سابقه سرمربیگری نساجی مازندران را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید