Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@11:23:31 GMT

احیای واحد‌های تولیدی راکد در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۷۸۶

احیای واحد‌های تولیدی راکد در کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان به منظور رفع موانع موجود بر سرراه تولیدکنندگان و تحقق جهش تولید به همراه رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان، فرماندار سنندج، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمع دیگری از مسوولان  از ۶ واحد تولیدی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد تولید درب ضد سرقت، شرکت خاوین تولیدکننده ماکارونی، طرح تولید لباس ضد آب، شرکت سبک سازان غرب، شرکت غرب آوان، شرکت آریان غرب کردستان تولیدکننده اتصالات پولیکا واحد‌هایی بودند که مسوولان از آن بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه این بازدید گفت: یکی از رسالت‌های مدیران اطلاع از مشکلات تولیدکنندگان است که بدین منظور باید هر چند وقت یکبار از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و تنگنا‌های واحد‌های تولیدی قرار بگیرند.

محمد دره‌وزمی با اشاره به اینکه امروز از پنج واحد تولیدی و یک طرح در دست اجرا بازدید کردیم، افزود: از این تعداد سه واحد فعال و دو واحد راکد و یک طرح نیمه تمام بود.

او با بیان اینکه در این بازدید تصمیماتی برای تامین سرمایه در گردش برای واحد‌های راکد و سرمایه ثابت برای طرح صنعتی اخذ شد، افزود: طرح صنعتی نیمه تمام برای دریافت ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک صنعت و معدن استان کردستان معرفی می‌شود وبه ۲ واحد راکد هم ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش اختصاص می‌یابد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یکی از برنامه‌های استان را احیای واحد‌های راکد خواند وگفت: از واحد‌های راکدی که امکان راه‌اندازی مجدد آن وجود دارد یعنی دارای طرح توجیه اقتصادی هستند با اختصاص تسهیلات و رفع نیاز مالی آن‌ها حمایت می‌کنیم.

صاحبان این واحد‌های تولیدی برای بازگشت به چرخه تولید و ادامه فعالیت‌های خود چشم امید به کارگشایی و پیگیری مشکلات خود از سوی مسوولان داشتند و آنچه در ظاهر پیدا است مدیران برای تحقق جهش تولید آستین همت را بالا زدند و امید می‌رود پایان سال نتیجه مطلوبی از آن عاید تولیدکنندگان و در مجموع آحاد مردم شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد

مدنی در آیین جشن احیای واحدهای تولیدی راکد استان سمنان گفت: در استان سمنان نیز با احیای ۲۰۱ واحد تولیدی، علاوه بر حفظ ۱۰۱ هزار میلیارد ریال سرمایه مردم، چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور اظهار کرد: امسال که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، دولت حمایت از تولید را با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان
  • دستور ویژه رئیسی برای احیای واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • ۱۹۵ هزار شغل در کشور تثبیت شد
  • ۴ هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال امسال احیا می‌شود
  • جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد