Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:16:42 GMT

انتشار کتاب «ادب حضور»

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۸۰۲

انتشار کتاب «ادب حضور»

«ادب حضور»؛ آداب و احکام مورد نیاز در زیارت از دیدگاه مقام معظم رهبری همزمان با بازگشایی حرم ائمه اطهار و بقاع متبرکه توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری تقریب، «ادب حضور»؛ آداب و احکام مورد نیاز در زیارت از دیدگاه مقام معظم رهبری همزمان با بازگشایی حرم ائمه اطهار و بقاع متبرکه توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر عصاره‌ای از دستورات، رهنمودها و سخنرانی‌های حضرت امام خامنه‌ای پیرامون زیارت و آداب و احکام مورد نیاز در زیارت است.

برشی از کتاب:

اولا خداوند زیارت‌های شما را قبول کند؛ و قبولی زیارت هم معنایش این است که آن فیضی که از ملاقات این ولی خدا به ملاقات کننده می‌رسد، آن فیض زیارت به شما برسد. این معنای قبولی زیارت است. اگر بخواهید این فیض به شما برسد، شرط اول این است که با حضرت ملاقات کنید؛ یعنی رفتن حرم و آمدن، صرف رفتن به یک مکان و بیرون آمدن نباشد. آن جا یک موجودی و یک روح والایی حضور دارد. به این حضور توجه بکنید؛ ولو حالا شما آن شخص زیارت شده را یعنی آن کسی که می‌خواهید با او ملاقات کنید به چشم نمی‌بینید. لیکن به چشم دیدن که لازمه ملاقات نیست؛ او هست و سخن شما را می‌شنود، حضور شما را می‌بیند، شخص شما را می بیند، با او حرف بزنید؛ این شد زیارت.

کتاب «ادب حضور»؛ زیارت و آداب آن از دیدگاه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به همراه احکام مورد نیاز در زیارت، طبق فتوای معظم له به کوشش محمد رستمی در قطع رقعی و ۱۴۴ صفحه همزمان با بازگشایی حرم ائمه اطهار و بقاع متبرکه توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کتاب ادب حضور ادب حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، محمد اله‌یاری با بیان اینکه ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند، اظهارداشت: ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز- چهارشنبه- ۲۹ فروردین ماه- تا پایان روز شنبه- اول اردیبهشت ماه- فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

وی درباره متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده‌اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی الحساب خواهد بود. بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

اله‌یاری افزود: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، در صورتی که ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد.

سی‌ و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • انطباق آداب غذاخوردن ائمه اطهار با علوم پیشرفته تغذیه