Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@18:19:05 GMT

کشف ۱۷ میلیون انواع ارز و دستگیری ۵۷ اخلالگر ارزی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۸۹۷

کشف ۱۷ میلیون انواع ارز و دستگیری ۵۷ اخلالگر ارزی

خبرگزاری فارس: سرهنگ کارآگاه سهراب بهرامی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با توجه به نوسانات اخیر بازار ارز و حضور سوداگران بازار و اقدامات آن‌ها به منظور متشنج نمودن این بازار، اولین طرح سراسری مقابله با اخلال گران به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس، امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی اخلالگران ارزی و محل فعالیت آن‌ها را شناسایی و در یک عملیات پلیسی دقیق و هماهنگ بیش از ۱۷ میلیون ارز شامل: دلار آمریکا، یورو، دلار کانادا، دینار عراق، درهم امارات، درام ارمنستان، ین ژاپن، لیر ترکیه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به همراه ۶۴۰۰ گرم طلا از اخلالگران بازار ارز و سرمایه کشف کردند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: در این رابطه دو باب صرافی غیر مجاز را با هماهنگی قضائی پلمب و ۵۷ اخلالگر ارزی دستگیر که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بهرامی همچنین برای پیشگیری از التهابات ارزی و سوء استفاده افراد فرصت طلب، به هموطنان توصیه کرد: هرگونه ارز، طلا و مسکوکات مورد نیاز خود را از طریق مراکز مجاز و قانونی (طلافروشی ها) و صرافی‌های مجاز تهیه کنند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی، مقابله با اخلالگران اقتصادی را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار داده از هموطنان درخواست کرد: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت اقتصادی جامعه، در صورت آگاهی از هر گونه فعالیت غیرمجاز اقتصادی، مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: اخلالگر ارزی ارز کشف ارز پلیس امنیت اقتصادی امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سردار عزیزاله ملکی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان پس از دریافت گزارشی از انبار نگهداری نوشیدنی‌های قاچاق در یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت ، به محل مورد نظر اعزام و ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر خارجی قاچاق در بازرسی از این انبار کشف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده قاچاق را ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: صاحب ۳۵ ساله این کالای قاچاق با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی از مردم خواست برای ریشه کن کردن قاچاق کالا با نیرو‌های انتظامی همکاری کنند و هرگونه اخبار در این خصوص را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار ۳ نرخی کارایی ندارد
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار تتر رمز ارز از داوطلبان
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • دولت به جای مداخله قیمتی در بازار ارز مداخله مقداری کند
  • عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی