Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:30:12 GMT

چه خودرویی برای اجاره مناسب‌تر است؟

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۹۸۱

چه خودرویی برای اجاره مناسب‌تر است؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر قصد سفر یا انجام کاری دارید و به هر دلیلی نمی‌توانید از ماشین خود استفاده کنید یا اتومبیل شما مناسب آن سفر نیست، اجاره کردن گزینه خوبی است که هزینه آن در برابر خرید مقرون به صرفه‌تر است. شما می‌توانید در مقابل پرداخت مبلغی برای زمانی مشخص خودرویی با توجه به شرایط خود در اختیار بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اجاره کردن خودرو باید نکاتی را در نظر بگیرید. اینکه خودرو را برای کدام یک از مواردی همچون سفر کردن، موارد کاری، مراسم عروسی و … می‌خواهید. همچنین می‌توانید از شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند راهنمایی و مشاوره بگیرید. زیرا اجاره کردن خودرو مراحل مختلفی دارد و رعایت کردن آن کمک زیادی به شما می‌کند تا خودرو مناسب خود را انتخاب کنید.

نکاتی که باید برای کرایه خودرو توجه داشته باشید

- برای چند نفر ماشین می‌خواهید؟

- برای چند روز و چند ساعت به اتومبیل نیاز دارید؟

- مسافتی که می‌خواهید طی کنید چقدر است؟

- برای چه کاری خودرو می‌خواهید: سفر، کاری، تشریفاتی و...

- آیا به فضای کافی برای حمل چمدان و وسایل خود نیاز دارید؟

- از چه مسیرها و جاده‌هایی می‌خواهید سفر کنید؟

- در چه فصلی خودرو کرایه می‌کنید؟

- چه مدل ماشینی مورد نیاز شماست؟ ارزان قیمت، رده متوسط، لوکس

- اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده؟

و...

اجاره خودرو برای ماشین عروس

عروسی از بهترین روزهای عمر هر فردی است که اگر به خوبی برگزار شود لذت یک روز خاطره انگیز تا پایان عمر در ذهن باقی می‌ماند. همه دوست دارند که این جشن خوب برگزار شود تا هنگامی که فیلم‌ها و عکس‌های خود را می‌بینند با یادآوری خاطرات لذت ببرند. اکثراً به دنبال ماشینی لوکس و زیبا هستند که جشن و فیلم آنها را جذاب جلوه دهد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های تشریفات عروسی انتخاب یک خودرو مناسب است. خودروهای صندوق دار انتخاب مناسبی برای ماشین عروس است و اگر این خودرو اسپرت و دو در باشد کلیپ‌های جذابی برای شما به ارمغان می‌آورد. البته بعضی از افراد دوست دارند که ماشین آنها از نوع شاسی بلند باشد.

اجاره خودرو برای سفرهای خانوادگی و دوستانه

بعضی از خودروها مناسب حمل و نقل‌های درون شهری است که برای سفرهای طولانی و جاده‌ها مناسب نیستند، شما می‌توانید از خدمات کرایه اتومبیل استفاده کنید و خودرویی مناسب با توجه به سفر خود انتخاب کنید.

شما باید در نظر داشته باشید اتومبیلی مناسب با تعداد افراد همراه خود انتخاب کنید. همچنین از چه مسیرهایی می‌روید و کدام یک از شهرها را برای مسافرت در نظر دارید.

شرکت‌های اجاره خودرو اصفهان، کیش، مشهد و دیگر شهرهای توریستی خدمات مناسبی را برای مسافران ارائه می‌دهند.

اجاره خودرو برای فعالیت‌های تشریفاتی

اگر قرار است شرکای تجاری شما به ایران بیایند یا مهمان ویژه‌ای برای برگزاری یک همایش دارید در این شرایط به دنبال یک خودروی خاص و لوکس می‌گردید. خودروهای تشریفاتی باید ویژه و از امنیت و راحتی درستی برخوردار باشند.

از جمله امکانات خودروی مناسب تشریفات، داشتن تهویه مناسب، جادار بودن، صندلی راحت، فضای مناسب برای خوراکی و رسیدگی به کارها و مهمترین ویژگی سطح امنیتی بالای آن است که در مواقع حوادث بتواند آرامش بیشتری برای سرنشینان داشته باشد.

امروزه شرکت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که هر کدام خدماتی به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اجاره خودرو بدون راننده روش هوشمندانه‌ای برای افراد و شرکت‌ها است که می‌توانند در هزینه‌ها صرفه جویی کنند، چرا که بعدها به این موضوع پی خواهید برد که هزینه خرید و نگهداری این خودروها به مراتب بیشتر از اجاره کردن آن است. در ایران مدتی است استقبال خوبی از این روش شده و بازار اجاره خودرو تهران، کیش، مشهد و شهرهای دیگر پررونق است.

شاید به این فکر کنید که برای کرایه کردن خودرو باید در محل حاضر شوید و اقدام به کرایه ماشین کنید، اما می‌توانید خودروی مورد نظر خود را به سادگی و به صورت آنلاین سفارش دهید و در وقت خود صرفه جویی کنید و کافی است به سایت شرکت مربوطه مراجعه و با انتخاب گزینه‌ها و تعیین نوع ماشین خودروی مناسب را انتخاب و برای خود رزرو کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4937380

منبع: مهر

کلیدواژه: اجاره خودرو خودروی لوکس شهر تهران جزیره کیش اصفهان لوازم خانگی استارت آپ ایران کیش همراه اول بیمه خرید آنلاین بورس تسهیلات بانکی بیمه شخص ثالث سهام عدالت سهام تلفن ایرانسل اجاره خودرو اجاره کردن شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P سفارشی ELX براساس اولویت ثبت نام فراهم شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس اطلاعیه ایران خودرو"با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P سفارشی ELX براساس اولویت ثیت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است."

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند. البته مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت اطلاع رسانی شده است.

شرایط فروش:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پراید نیز اجاره‌ای شد؛ ساعتی ۳۰۰ هزار تومان!
  • راهنمای خرید کفشور و گاتر خطی
  • (عکس) رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • کار به اجاره ساعتی خودرو رسید | پراید ۳۰۰ هزار تومان!
  • انتخاب کولر مناسب برای منزل شما: گازی یا آبی؟
  • صاحبخانه های خوب تشویق می‌شوند
  • جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت
  • خلاقیت کیف "سامسونیت" در فروشگاهش (عکس)
  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه