Web Analytics Made Easy - Statcounter

والدز برای اولین تجربه خود از سرمربی بودن، به کاتالونیا بر می گردد. 

طرفداری- ویکتور والدز رسما هدایت باشگاه UA هورتا در سطح چهارم فوتبال اسپانیا را بر عهده گرفت.

فصل جاری لیگ ترسرا به خاطر شیوع ویروس کرونا زودتر از حد انتظار به پایان رسید ولی والدز از فصل آینده روی نیمکت هورتا خواهد نشست. دروازه بان پیشین بارسلونا در دوران حضورش در نیوکمپ به افتخاراتی از قبیل شش قهرمانی در لالیگا، شش سوپر جام اسپانیا، سه لیگ قهرمانان و دو کوپا دل ری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والدز پیش از این در تیم های پایه مورتالاز و بارسلونا مربیگری کرده است. 

والدز کار سختی در پیش دارد چرا که پاندمی کرونا بر مشکلات مالی باشگاه کم بضاعتی همچون هورتا می افزاید. اما حداقل مزیت چنین پستی برای والدز این است که بازیکنان با توجه به گذشته او احترام بالایی برای عقایدش قائل خواهند بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا قرار است در روزهای آینده با ژاوی هرناندز دیدار کنند تا تصمیم بگیرند که آیا او فصل آینده هم به‌عنوان سرمربی در بارسا خواهد بود یا خیر. فعلا هیچ قطعیتی در مورد تغییر نظر ژاوی برای جدایی وجود ندارد.

متئو مورتو خبر داده است که جلسه بررسی آینده ژاوی در حال حاضر برای روز چهارشنبه تعیین شده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و جلسه خروجی مثبتی داشته باشد، انتظار می‌رود که نتایج آن تا هفته آینده اعلام شود.

صبح دوشنبه گزارش‌های زیادی مبنی بر آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا منتشر شد اما نزدیکان این مربی اعلام کردند که او هنوز نظرش را تغییر نداده است و قصد دارد بارسلونا را ترک کند، اما خواسته‌هایی ویژه از باشگاه دارد که در صورت ارائه تضمین برای انجام آنها، ممکن است در باشگاه بماند.

از سوی دیگر خوان لاپورتا معتقد است برخی از خواسته‌های ژاوی خارج از توانایی باشگاه است اما اکنون بیشتر از هر زمانی متقاعد شده که می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است