Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا زارع معاون سیما، صدا و سیمای مرکز یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: شبکه یزد با همکاری سازمان فرهنگی – ورزشی و اجتماعی شهرداری و دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی مسابقه " کوچه‌های آشتی کنان " را از شبکه یزد به روی آنتن می‌برد.

او افزود: در این مسابقه خانواده‌های چهار نفره در قالب ۱۸ تیم و در سه مرحله: یزدشناسی – مهارت ورزشی و خلاقیت فردی به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه دارای پنج سطح تا فینال است که در سطح یک ۱۰ تیم، در سطح دو ۸ تیم، در سطح سه ۶ تیم، در سطح چهار ۴ تیم و در نهایت ۲ تیم به مرحله فینال رفته و برنده این دوره از مسابقات معرفی خواهند شد.

زارع  ادامه داد: مسابقه‌ی  ،کوچه‌های آشتی کنان،  با دو بخش  محله به محله " به معرفی محلات یزد و بخش ویژه‌ی " مهر هنر " که به معرفی هنرمندان مطرح استانی در زمینه هنر‌های تجسمی که هر کدام از این هنرمندان یک اثر هنری برجسته‌ی خود را به گنجینه " مهر هنر  اهداء کرده و در نهایت بعد از رونمایی در برنامه طی یک نمایشگاهی با حضور خیرین استانی به فروش می‌رسد و عواید آن به نفع نیازمندان خواهد بود.

معاون سیمای مرکز یزد گفت: کوچه‌های آشتی کنان  را عبدالنبی تحویل داران تهیه، ابوالقاسم ابوترابی زارچی و مهدی کارگر شوروکی کارگردانی و علی دهقانپور اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیمای یزد آشتی کنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز چابکسواران با ۵۱ راس اسب در ۷ دور ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متری با اسب‌هایی از نژاد‌های دوخون، ترکمن و تروبرد در کورس بهاره گنبدکاووس با هم رقابت کردند.  
آرمین کریمی ، امین محمدی در ۲ دور، رامین قهرمانی، پیمان قلر عطا، محمد صفا مختوم نژاد و کمال دالیجه عطا برترین‌های دور‌های اول تا هفتم بودند.
روز سوم این هفته فردا در میدان سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برترین های امروز ۱۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • رقابت داوطلبان خوزستانی گروه‌های علوم ریاضی، زبان و هنر در مرحله اول کنکور
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • رقابت بیش از ۱۵ هزار یزدی در نوبت اول آزمون سراسری‌