Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کوروش عزیزی با اشاره به برگزاری این جشنواره با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: جشنواره بین المللی کاریکاتور با موضوع "کرونا را شکست می‌دهیم"همزمان با روز قدس در ماه مبارک رمضان آغاز شد.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تا کنون نمایشگاهی از این آثار برپا نشده، گفت: ۱ هزار و ۳۰۰ هنرمند از ۸۸ کشور دنیا تاکنون ۴ هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون فرصتی جهت برپایی نمایشگاه از این آثار ارزشمند که با استقبال خوبی هم روبرو شد پیش نیامده است اما در یک ماه آینده مراسم اختتامیه را در تهران برگزار خواهیم کرد و از این آثار یک کتاب تهیه و توزیع خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه این جشنواره تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، ادامه داد: این جشنواره با هماهنگی وزارت کشور و حوزه هنری کشور و با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شده است.

کد خبر 4937450

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز ویروس کرونا شیراز ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند فطریه ایلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام ISC گفت: در آخرین رتبه‌بندی کیو اس، ۱۵۵۹ دانشگاه رتبه‌بندی شده‌اند که ۶۴ دانشگاه جدید نسبت به سال ۲۰۲۳ در این رتبه‌بندی حضور دارند. دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز جزو این دسته از دانشگاه‌ها است. از کشور جمهوری اسلامی ایران ۶۸ گروه آموزشی از ۱۷ دانشگاه در ۱۷ حوزه موضوعی حضور دارند.
سیداحمد فاضل‌زاده افزود: رتبه‌بندی موضوعی کیو اس بر اساس ۵ شاخص ۱- شهرت دانشگاه، ۲- شهرت کارفرمایان، ۳- تعداد استناد‌ها به ازای هر مقاله، ۴- شاخص اِچ-ایندکس ۵- شبکه همکاری بین‌المللی دانشگاه‌­ها (که سه مورد اخیر فعالیت پژوهشی را می‌سنجد) صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: در رتبه‌بندی که بر اساس پنج حیطه کلان هنر و علوم انسانی، مهندسی و فناوری، علوم زیستی و پزشکی، علوم طبیعی و علوم اجتماعی و مدیریت صورت گرفته است، دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران همانند سال‌های پیش در سه حیطه مهندسی و فناوری، پزشکی و علوم زیستی و علوم طبیعی دارای رتبه در بین دانشگاه‌های برتر دنیا شده اند. در حوزه کلان مهندسی و فناوری در رتبه‌بندی سال ۲۰۲۴ دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف و در حوزه کلان پزشکی و علوم زیستی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی مشهد، تهران و علوم پزشکی شیراز حضور دارند. در حوزه کلان علوم طبیعی نیز شاهد حضور دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف هستیم که توانسته‌اند در این رتبه‌بندی حضور  یابند.
لازم به توضیح است که رتبه‌بندی کیو اس یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی است که مؤسسه کاکارلی سیموندز انگلستان صورت می‌دهد. یکی از رتبه‌بندی‌های مهمی که این پایگاه به صورت سالانه انجام می‌دهد ارزیابی و سنجش دانشگاه‌ها در حوزه‌های موضوعی مختلف است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاه های علوم پزشکی و شیراز در رتبه بندی موضوعی کیو اس ۲۰۲۴
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت
  • برگزاری پنل تخصصی قلب با حضور متخصصان ۷ کشور دنیا در مشهد