Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@21:56:26 GMT

واکنش بازیکن سپاهان به شایعه مثبت بودن تست کرونایش

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۸۱۱۳

واکنش بازیکن سپاهان به شایعه مثبت بودن تست کرونایش

رضا میرزایی، هافبک تیم فوتبال سپاهان خبر مثبت شدن تست کرونایش را تکذیب کرد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تست کرونای تعدادی از اعضای تیم فوتبال سپاهان مثبت اعلام شده است و گفته می‌شود جدا از امید نورافکن که این موضوع را تأیید کرده است، رضا میرزایی هافبک زردپوشان اصفهانی هم مبتلا به این ویروس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال میرزایی به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت که این موضوع صحت ندارد و تست کرونایش مثبت نبوده است. میرزایی تأکید کرد که قصد انجام مصاحبه ندارد، ولی بحث مثبت شدن تستش فقط یک شوخی بوده است!

باشگاه سپاهان: نیازمند کرونا ندارد

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که ذوب‌آهن با کمبود بازیکن مواجه است، محسن آذرباد به عنوان یک هافبک باتجربه نقش موثری را در ترکیب تیمش ایفا می‌کند. کاپیتان پیشین مس رفسنجان که در نیم فصل به جمع شاگردان محمد ربیعی اضافه شد، از بدشانسی‌های ذوب‌آهن شاکی است.

او که در دیدار گذشته ذوب‌آهن مقابل سپاهان در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت، اعتقاد دارد حق گاندوها در این بازی شکست نبوده و البته به برخی موضوعات دیگر اشاره می‌کند.

آذرباد در خصوص بازی با سپاهان به خبرنگار ما گفت: « تیم ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل تراکتور با شرایط خوبی مقابل سپاهان قرار گرفت. فکر می‌کنم با تدابیری که آقای ربیعی اندیشیده بودند استراتژی مناسبی را برای این بازی اتخاذ کردیم و نمایش مطلوبی هم داشتیم. ما در طول 90 دقیقه به خوبی ستاره‌های بزرگ و نامدار سپاهان را کنترل کردیم و حتی در مقاطعی از بازی می‌توانستیم به گل هم برسیم، اما بدشانس بودیم. با این حال یک ضربه پنالتی تکلیف بازی را مشخص کرد و یک بر صفر بازنده شدیم. این در حالی است که اصلا حق ما شکست در دربی اصفهان نبود.»

هافبک باتجربه ذوب‌آهن درباره اینکه محمد ربیعی اعتراض هایی نسبت به داوری بازی با سپاهان داشته و هواداران این تیم هم اعتقاد به گرفته نشدن دو پنالتی روی خودش دارند، بیان کرد: «من هیچ‌وقت دوست نداشتم درباره داوران حرف بزنم و خدای ناکرده چیزی بگویم که منجر به ناراحتی یا تحت فشار گذاشتن کسی شود، اما احساس می‌کنم در بازی با سپاهان باید روی من در دو صحنه خطای پنالتی گرفته می‌شد. البته باید قضاوت را به کارشناسان بسپاریم، اما به هرحال تصاویر مشخص است و مصدومیتی که برایم ایجاد شده فکر می‌کنم خیلی چیزها را درباره صحنه خطا مشخص می‌کند.»

آذرباد درباره اینکه ذوب‌آهن در نیم فصل دوم نتایج چندان خوبی به دست نیاورده، تاکید کرد: «من فکر می‌کنم اصلی ترین دلیل این مساله مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان است. ما در نیم فصل دوم فقط دو بازیکن داشتیم که رباط صلیبی پاره کردند و در نیم فصل اول هم این اتفاق تلخ برای دو بازیکن دیگر تیم رخ داده است. دست آقای ربیعی واقعا خالی است؛ تیم ما همین الان 3 جای خالی در لیست بزرگسال خود دارد و همین کمبود بازیکن موجب می‌شود که نتوانیم آنطور که دلمان می‌خواهد کار کنیم. با این حال فکر می‌کنم بدشانس هم هستیم. ما حتی در بعضی‌ بازی هایی که باختیم شایسته برد بودیم. موقعیت‌های پرشماری که گل نشده را ببینید، متوجه این مساله می‌شوید. به هرحال این اتفاقات رخ داده و فقط باید بتوانیم در 7 بازی آینده با انجام بازی‌های خوب و کسب نتایج مطلوب هواداران ذوب‌آهن را خوشحال کنیم.»

هافبک ذوب‌آهن با اشاره به فشاری که محمد ربیعی در هفته های گذشته تحمل کرده، تاکید کرد: «آقای ربیعی روزهای عجیب و سختی را پشت سر می‌گذارد. محمد آقا بنده خدا شرایط برایش سخت شد، وقتی 4 بازیکن یک تیم در طول فصل رباط صلیبی پاره می‌کنند، از روی بدشانسی ایشان است. به هر حال نباید به گذشته برگردیم و باید دست به دست هم بدهیم و اتفاقات خوبی را تجربه کنیم. شک نکنید با تدابیر آقای ربیعی و همت بازیکنان و حمایت هواداران شرایط برایمان خوب خواهد شد.»

آذرباد در پایان افزود: «من واقعا در طول دوران فوتبالم هیچ‌وقت ندیدم یک تیم اینقدر مظلوم و بدشانس باشد. اینکه در هر بازی موقعیت‌هایمان وارد دروازه نشود و گل بد بخوریم، برایمان عجیب است. فقط امیدوارم بتوانیم در آینده بیشتر گل بزنیم و قدر فرصت‌هایی که نصیب‌مان می‌شود را بدانیم.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز