Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان نمود: به زودی عملیات احداث روشنایی نقطه ای در تقاطع پرتردد استان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به زودی به اجرا درمی آید. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، محسن یمینی ضمن اعلام این مطلب افزود : مهمترین کارکرد سیستم های روشنایی ایجاد دید آسان و دقیق ، امکان تشخیص وسایل نقلیه در فاصله مناسب ، تشخیص به موقع موانع ، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در محورهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : حداقل مقدار مورد نیاز روشنایی سطح راه بستگی به نوع آن ، سرعت و حجم ترافیک شبانه راه ، وضعیت مکانهای اطراف راه و کاربری آن و همچنین میزان عبور و مرور عابرین پیاده دارد . یمینی در ادامه ضمن اشاره به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی روشنایی کمربندی نوشهر به طول 10 کیلومتر افزود : احداث روشنایی عاملی موثر در جهت ایمن سازی جاده ها است. رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران همچنین از احداث روشنایی به طول 9کیلومتر در سطح محورهای استان خاطر نشان ساخت محورهای پلیس راه تا زیر آب و سوادکوه - کمربندی فریدونکنارو نوشهر- محورتنکابن -نشتارود–محور گهرباران پل نکا چوب-محورگهربارانسه راهیحیات وحش– محور سه راهی گهرباران پل لاریم جویبار و محور تاکام(شکتا) از جمله محورهایی هستند که عملیات روشنایی در آنها صورت پذیرفت. گفتنی است بیش از حدود 400 کیلومتر از راه های مازندران دارای روشنایی هستند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: احداث روشنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    صابر برهانی   گفت: در یک سال گذشته بهسازی و آسفالت راه روستایی محور تکاب به اغولبیک به طول ۰.۷کیلومتر و آی قلعه سی به طول ۲ کیلومتر انجام شد.

وی با اشاره به شن‌ریزی راه روستایی و فرعی به طول ۱۵ کیلومتر در مدت زمان مذکور اظهار کرد: در این مدت ۲۱ کیلومتر از راه اصلی و فرعی شهرستان تکاب نیز روکش آسفالت شد.

برهانی در خصوص سایر فعالیت‌های حوزه استحفاظی این شهرستان نیز یادآور شد: همچنین در این مدت ۷۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب خط‌کشی شد و ۱۳۰ کیلومتر از این محورها نیز تسطیح و رگلاژ شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب در خصوص اجرای طرح‌های روشنایی در محورهای شهرستان تکاب در یک سال گذشته نیز گفت: اجرای روشنایی محور تکاب بیجار سه‌راهی قرخلو تمای به طول ۳۰۰ متر؛ گردنه کوتان به طول ۳۰۰ متر و محور تکاب ایرانخواه سه راهی چیدره به طول ۳۰۰ متر از جمله اقدامات حوزه راهداری شهرستان تکاب در این مدت بوده همچنین در کنار اجرای طرح‌های روشنایی، عملیات تعمیر و نگهداری نیز به‌صورت مستمر توسط پیمانکار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • محور هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است