Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند بر کوه‌های راهبردی «العلق» در شهر «مدغل» در مجاورت شهر «مأرب» (مرکز استان مأرب در شمال شرق یمن) مسلط شوند.

بر اساس گزارش وبگاه «الخبر الیمنی»، کوه مذکور مشرف بر اردوگاه استراتژیک «ماس» می‌باشد، اردوگاهی که تحت تسلط نیروهای دولت مستعفی یمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این گزارش آمده، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اردوگاه ماس را از سه جهت محاصره کرده‌اند و در حال پیشروی در اطراف شهر از سمت جنوب غربی، جنوب و شمال هستند .

از سوی دیگر، برخی رسانه‌های یمنی اعلام کردند، نیروهای سعودی و کارشناسان آمریکایی مراکز خود در مأرب را به صورت محرمانه ترک کرده‌اند.

بر اساس گزارش «عدن تایمز»، نیروهای سعودی و کارشناسان آمریکایی تجهیزات و مهمات خود را در این مراکز رها کرده‌اند تا نگاه‌ها به سمت رفتن آنها جلب نشود.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ماه‌های اخیر پیشروی‌های خوبی به سمت استان مأرب داشته‌اند.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: مردمی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی سلامت تهران/شاخص سرانه سلامت پایتخت نسبت به برخی استان‌هامناسب نیست

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران را ارائه کرد.   به گزارش ایسنا، سوده نجفی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به آغاز هفته سلامت گفت: هفته سلامت فرصتی برای بیان مسائل بر حوزه سلامت است و این در حالی است که سلامت در توسعه پایدار نقش مهمی ایفا می‌کند و نباید به صورت سطحی به آن نگریست.   وی با بیان اینکه مسئله سلامت باید در سطح کلان مورد توجه قرار گیرد، افزود: وضعیت سلامت شهر تهران علی‌رغم اینکه تصور می‌شود به دلیل پایتخت بودن و تعداد زیاد بیمارستان، خوب است. اما بر اساس شاخص‌های اعلامی سرانه سلامت شهر تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست و باید دولت و مجلس حساسیتی در این خصوص داشته باشند.   رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهری اقداماتی در این خصوص انجام داده و انجام می‌دهد، گفت: کمیته سلامت با بررسی سلامت و وضعیت شهر یک طرح یک فوریت را تحت عنوان تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران تدوین کرده و امروز به هیات رئیسه تقدیم کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • طوفان الاقصی و چهار اشتباه راهبردی رژیم صهیونیستی
  • تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان
  • پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • روسیه : پیشروی‌های ما در اوکراین همچنان ادامه دارد
  • استقبال لاپید از استعفای ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • ۵ دستگاه تانک آبرامز ارتش اوکراین ظرف دو ماه توسط نیروهای روسی منهدم شد
  • پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی سلامت تهران/شاخص سرانه سلامت پایتخت نسبت به برخی استان‌هامناسب نیست