Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@09:06:58 GMT

برگزاری مراسم عزاداری هشتم شوال در مسجد فائق

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۸۲۲۴

برگزاری مراسم عزاداری هشتم شوال در مسجد فائق

مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد فائق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در هشتم شوال روز ۱۲ خرداد ماه در مسجد فائق برگزار می شود.

 

این مراسم در مسجد فائق با سخنرانی حجت الاسلام نورانی و با مداحی امیرعباس حیدری ساعت ۱۸ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا و همراه با فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

مسجد فائق یکی از  مساجد فعال در خیابان ایران، خیابان 17 شهریور تهران است که برنامه های فرهنگی این مسجد در سطح کشور همواره پیشرو بوده و تمام تلاش دست اندرکاران آن انجام فعالیت های تربیتی، فراغتی ویژه کودکان و نوجوانان به صورت کیفی است. همچنین سالیان سال است که تمام تلاش و هم وغم مسئولین این مسجد رونق مسجد فائق با حضور جوانان و تربیت نیروهای متعهد است همین موجب شده است که این مسجد به عنوان یکی از مساجد فعال تهران شناخته شود.

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد فائق مراسم سوگواری مسجد فائق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید

به گزارش «تابناک» به نقل از یورونیوز، کاتز در این ویدیو که در آن گروهی از شهروندان در حال مراسم عزاداری محرم هستند تاکید می‌کند که خطر ایران بسیار نزدیک است و باید هرچه سریعتر مقابل این کشور ایستاد. او همچنین در این پست توییتری به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی جمله «همین حالا ایران را متوقف کنید پیش از آنکه خیلی دیر شود» را نوشته است.

مشخص نیست ارتباط این ویدیو به ایران چیست و حضور گروهی از شهروندان در مراسم عزاداری و سینه‌زنی با خطرات برآمده از ایران چه ارتباطی دارد. 

او در پایین پست خود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را نیز منشن کرده است. 

در این ویدیو وزیر خارجه اسرائيل تلاش کرده ایران را به عنوان خطری بزرگ برای جهان به تصویر بکشد و در آن تصاویری از برج ایفل دیده می‌شود در حالی‌که گروهی از مسلمانان فریاد الله اکبر سر می‌دهند.

دیگر خبرها

  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • تخریب گسترده مساجد غزه، گواه جنگ دینی اسرائیل علیه اسلام + عکس
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • تخریب مسجد جامع غزه | ببینید