Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه بر برخورد قاطع و جدی با عاملان حادثه مرگ زن حاشیه‌نشین در کرمانشاه تاکید کرد.

هوشنگ بازوند اظهار داشت: بر اساس گزارش تیم بازرسی استانداری از حادثه مرگ زن حاشیه نشین، علیرغم اعمال اقدامات قانونی، بی تدبیری در نحوه برخورد مشهود است و بر این اساس باید سریعاً با عاملان این حادثه برخورد جدی و قاطع صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این حادثه، مدیر اجرائیات شهرداری کرمانشاه و قائم مقام وی با حکم دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه برکنار شدند.

چند روز پیش ماموران اجراییات شهرداری کرمانشاه برای تخریب یک مورد ساخت و ساز غیرمجاز به شهرک فدک مراجعه می‌کنند که زن ساکن در این آلونک مانع از تخریب آن شده و گویا درگیری بین آنان ایجاد می شودو این زن مسن حین انتقال به کمپ چشمه سفید فوت می کند.

هنوز پزشکی قانونی نظر قطعی درباره علت مرگ متوفی را اعلام نکرده و پرونده این موضوع در دستگاه قضایی استان در حال بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه استاندار كرمانشاه استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده کارگاه شن شویی به اتهام گرانفروشی در ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شن و ماسه به ارزش ۹ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال در شعبه هشت بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متخلف را به پرداخت ۹۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ده برابر ارزش کالا محکوم کرد.   وی ادامه داد: بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از کارگاه شن شویی، فرم گزارش تخلف گران فروشی را در محل تنظیم و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد