Web Analytics Made Easy - Statcounter

"بنیانگذار" روایتی از ۴۱ سال رهبری انقلاب اسلامی، از یکشنبه شب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و "عصر جدید" هم از امشب فصل دوم مقدماتی را با حضور تماشاگران پخش می‌کند. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، "عصر جدید" از امشب با حضور تماشاگران به آنتن تلویزیون می‌رسد،  ترورهای هوشمند در برنامه "سرچشمه" بررسی می‌شوند  و "بنیانگذار" با روایتی از 41 سال رهبری انقلاب اسلامی از فردا شب پخش خودش را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات این خبرها را در ادامه بخوانید:

"عصرجدید" با حضور تماشاگران روی آنتن می‌رود

قسمت یازدهم و دوازدهم «عصر جدید» شنبه و یکشنبه 10 و 11 خرداد ساعت 22:30 بعد از 4 ماه با حضور تماشاگر پخش می‌شود. در هر قسمت از برنامه 7 شرکت کننده با استعدادهای مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. همچنین امشب در قسمت یازدهم 11 خرداد زنگ طلایی توسط رویا نونهالی به صدا درخواهد آمد. مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» شنبه‌ها و یکشنبه‌های هر هفته ساعت 22:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بررسی ترورهای هوشمند در برنامه "سرچشمه"

برنامه تاریخی "سرچشمه"،  این هفته شنبه 10 خرداد ماه  به بررسی "تاریخچه ترورهای هدفمند آمریکا و اسرائیل" پرداخته است.  اسرائیل و آمریکا چندین دهه است دست به ترور علنی شخصیت‌های جبهه مقاومت در کشورهای مختلف می‌زنند و رسما این اقدامات را بر عهده می‌گیرند. از شیخ احمد یاسین در فلسطین تا فتحی شقاقی در جزیره مالت، دانشمندان هسته‌ای ایران در تهران و خالد مشعل در اردن.

"یعقوب توکلی" استاد دانشگاه و کارشناس مطالعات منطقه، در این قسمت از برنامه سرچشمه درباره تاریخچه اقدامات تروریستی آمریکا و اسرائیل که به "ترورهای هوشمند" معروف است ، سخن خواهد گفت.

 برنامه "سرچشمه"،‌   کاری از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما است که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده ی تاریخ انقلاب را منتشر می‌کند.

"سرچشمه"  شنبه شب ساعت 19 از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

روایتِ داود هاشمی از تهیه‌کنندگانی که به سریال‌های تلویزیون سنجاق می‌شوند/ آخرین خبرها از سریال "رعد و برق"یادداشت| شکست برخی برنامه‌های تلویزیونی با "اتفاق‌"هایی که مخاطب ندارند!

"بنیانگذار" در قاب یک

"بنیانگذار" روایتی از 41 سال رهبری انقلاب اسلامی، از یکشنبه شب 11 خرداد ماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.  برنامه گفت‌وگو محور،  "بنیانگذار" که برای ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تهیه شده است،  روایتی متفاوت از زبان شخصیت های طراز اول کشور درباره 41سال رهبری انقلاب و نظام اسلامی است.

این برنامه از یکشنبه 11خرداد هر شب ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.  این برنامه به تهیه کنندگی ایوب جمشیدی، اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران و مشاوره محتوایی  موسی حقانی تولید شده است.

"بنیانگذار" در چهار قسمت اول با آیت الله محمد یزدی، آیت الله سید محمد سجادی، آیت‌الله مقتدایی و آیت الله رییسی درباره رهبری انقلاب و نظام اسلامی به گفت‌وگو نشسته است. 

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه یک شبکه پنج سیما شبکه سه شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه یک شبکه پنج سیما شبکه سه شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون شبکه یک شبکه پنج سیما شبکه سه شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون سال رهبری انقلاب آیت الله عصر جدید شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در جدیدترین قسمت خود میزبان «محمد حسن روحانی» (سردبیر برنامه) خواهد بود، تا با گفتگویی هدفمند به جمع‌بندی موضوع واسطه‌گری برای ازدواج بپردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و جدیدترین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟