Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:33:03 GMT

جریمه ۳ میلیاردی برای فروش بتن تقلبی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۸۳۳۸

جریمه ۳ میلیاردی برای فروش بتن تقلبی

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: با مراجعه فردی به تعزیرات حکومتی و شکایت از یک واحد صنفی فروش مصالح ساختمانی، پرونده‌ای جهت پیگیری موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

او ادامه داد: شاکی در شکایت خود ادعا کرده بود که مقادیر زیادی بتن آماده را جهت ساخت و ساز از این واحد صنفی خریداری کرده و‌ای در حالی بوده که مصالح خریداری شده کیفیت لازم را نداشته و موجب بروز خسارت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبشری از احضار مسئول این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی خبر داد و افزود: طی آزمایشات انجام شده بر روی این بتن‌ها مشخص شد که به علت استفاده از مواد اولیه بی کیفیت، بتن‌های تولیدی مقاومت لازم را نداشته و غیرقابل استفاده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اضافه کرد: نهایتا با محرز شدن تخلف تقلب، شعبه رسیدگی کننده حکم به استرداد مبلغ یک میلیارد ریال در حق شاکی و جریمه ۲ میلیارد ریالی در حق دولت صادر کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی جریمه میلیاردی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فریبا منجزی گفت: پرونده قاچاق ۳۰۰ عدد سنسور قاچاق خودرو به ارزش یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته منجزی: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریالی متهم در شعبه وصول و پرونده مختومه شد.

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود: ماموران پلیس فرودگاه اهواز این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز