Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با قطع شبکه آب ۱۰ روستای دهستان نوآباد بخش اروندکنار ، اهالی روستاها آب آشامیدنی مورد نیاز خود را از شهر اروندکنار در فاصله ۱۵ کیلومتری و یا انهار طبیعی منشعب از اروندرود تامین می‌کنند.

صادق جلالی بخشدار اروندکنار روز شنبه با تایید خبر مشکل کمبود آب در روستاهای نوآباد گفت:گروه‌هایی از اداره آب اروندکنار و آب روستایی شهرستان برای بررسی علت قطعی آب در محل حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:تجهیزات لازم برای بررسی و رفع مشکل آبرسانی به روستاهای دهستان نوآباد ارسال شده و امیدواریم این مشکل به سرعت برطرف شود.

بخشدار اروندکنار ضمن عذرخواهی از اهالی روستاهای اروندکنار به دلیل مشکل ایجاد شده در تامین آب آشامیدنی گفت:همه دغدغه مسوولان تامین آب مصرفی مناطق روستایی در فصل گرما است.

جلالی تامین آب روستایی و پرداخت حقوق پرسنل شهرداری اروندکنار را از مشکلات عمده بخش اروندکنار دانست و افزود:با تلاش‌ انجام شده مشکل آب در روستاهای دهستان نصار این بخش تا حدودی برطرف شده است.

بخش اروندکنار با ۳۲ روستا در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان قرار دارد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود آب آب آشامیدنی قطعی آب آبرسانی بخش اروندکنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید

هدایت‌الله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان  در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی یکسال گذشته با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تجهیزات پزشکی و آمبولانس مرکز درمانی کسری خریداری شده است.

 به گفته او پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری آبادان که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود به ۹۸ درصد رسیده است.

وی اظهارکرد: این بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کاملا تخصصی و ۶ اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو دارد که با بهره‌برداری از آن جنوب استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

او گفت: بیمارستان ۸۶ تختخوابی آبادان با حدود ۱۱۰ سال قدمت فرسوده است بنابراین تکمیل بیمارستان کسری آبادان به عنوان مرکز درمانی جایگزین ضروری است.

عبدی‌زاده به صرف بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: حدود ۴۵۰ نیروی مورد نیاز این بیمارستان از طریق آزمون و بکارگیری نیروهای بیمارستان قدیم جذب شدند.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟