Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با آغاز مجلس یازدهم، علیرضا زاکانی نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ویدئویی قدیمی از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب را در دوره ریاست جمهوری ایشان منتشر کرد. این بیانات که در صحن مجلس آن سال‌ها مطرح شد به گوشه‌ای از وصیت‌نامه امام خمینی(ره) اشاره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  «از وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام(ره): "از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می‌خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد.»     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری همدان از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضایی در سخنان پیش از دستور در صحن علنی شورا با اشاره به تحقق عملیات صادق‌الوعد با رمز یا رسول‌الله (ص) و موشک باران رژیم صهیونیستی با تبریک این مهم به امت حزب‌الله و مردم شهید پرور، اظهار کرد: با وجود بکارگیری ظرفیت آمریکا، انگلیس، فرانسه و سپرهای چند لایه اسرائیل جنایتکار، شب گذشته بیشتر موشک‌ها از این سپرها عبور کرده به اهداف نظامی مورد نظر، اصابت کردند.

وی به موج شادی مردم و به ویژه مردم مظلوم غزه به دنبال انجام این عملیات مهم اشاره کرد و گفت: مردم و به ویژه کودکان و زنان مظلوم غزه که همواره مورد هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند، شب گذشته شبی آرام و بدون پرواز و حمله هواپیماهای جنگی اسرائیل جنایتکار، سپری کردند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: با توجه به اعلام سپاه پاسداران این اقدام تنها بخشی از عملیات تنبیهی و در پاسخ به حملات رژیم غاصب به اماکن دیپلماتیک کشورمان و حق دفاع مشروع بر اساس بند ۵۱ منشور ملل متحد و راهبردی بوده است.

رضایی در ادامه به نامگذاری سال و بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در مدیریت شهری ظرفیت خوبی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و معماری و شهرسازی برای حضور مردم به منظور تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) وجود دارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر، شهرداری و معاونت‌ها می‌توانند زمینه‌ساز اجرایی شدن بیانات رهبری پیشگام باشند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود بر وحدت و همدلی بین مسئولان در سطوح مختلف تأکید داشته و بر ما وظیفه است که با عمل به این تأکیدات زمینه‌ساز خدمت مؤثرتر به شهروندان باشیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: فرمانده نیروی انتظامی پس از تأکید مقام معظم رهبری در خصوص صیانت از هنجارهای اسلامی و ملی در بحث مقابله با بی‌حجابی و صیانت از عفاف و حجاب وارد میدان شده است.

رضایی با تأکید بر اینکه عمل به بیانات رهبری بر ما نیز وظیفه است، خاطرنشان کرد: شهرداری باید در بحث صیانت از عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی، پارک‌ها و محیط اداری ورود کند.

وی در ادامه خواستار تقویت تعامل و هماهنگی شهرداری با نهادهای حاکمیتی شد و گفت: لازمه دسترسی بیشتر مدیریت شهری به امکانات، منابع و ظرفیت‌ها، هماهنگی، تعامل و همسویی بیشتر است و باید به ویژه در سال پایانی خدمت شورای شهر این تعامل تقویت و از اختلافات پرهیز شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: به منظور تحقق بودجه ۴ هزار میلیاردی شهرداری و انجام پروژه‌ها و اجرای برنامه‌ها، نیاز به تعامل و هماهنگی بیشتر و دسترسی به منابع و امکانات است.

رضایی در پایان خواستار پیگیری برگزاری جلسه‌ای به منظور هماهنگی بیشتر مسئولان شد و افزود: به منظور تحقق تعامل و هماهنگی بیشتر نیاز به برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار، معاونان وی، شهردار، نمایندگان کنونی و منتخب و دستگاه‌های اجرایی است.

کد خبر 6078673

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی
  • مدیریت شهری همدان از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در صحن مجلس طنین‌انداز شد
  • فریاد «مرگ بر اسرائیل» در صحن مجلس طنین‌انداز شد+ فیلم
  • فریاد «مرگ بر اسرائیل» در صحن مجلس طنین‌انداز شد
  • تیتر و عکس معنادار روزنامه انگلیسی‌زبان ایران
  • تیتر یک تهران تایمز: تنبیه برای ثبات