Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:40:07 GMT

طرح نذر آب در خراسان جنوبی اجرا شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۸۵۵۶

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو می‌تواند برنامه و کمپینی با نام نذر آب را ترویج کند چرا که با اجرای این برنامه در سراسر کشور خواهیم توانست با اختصاص کمترین منابع مالی گره‌های بزرگی را در زمینه آبرسانی به نقاط مختلف کشور باز کنیم.

سلمان اسحاقی، امروز شنبه ۱۰ خرداد در مراسم افتتاح سد سیاهو با حضور وزیر نیرو، اظهار کرد: بیش از ۱۰ سال است که موضوع فاضلاب قائن به عنوان دغدغه‌ای برای مردم مطرح است؛ دغدغه‌ای که می‌تواند بدتر از کرونا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی افزود: نداشتن سیستم مناسب برای دفع فاضلاب سلامت مردم این شهرستان‌ها را به خطر انداخته است و باید توجه کنیم که با اجرای پروژه‌هایی چون فاضلاب به ماندگاری جمعیت در مرزها کمک خواهیم کرد و هر چه جمعیت در مرزها از ثبات بیشتری برخوردار باشد به امنیت کل کشور کمک خواهیم کرد.

اسحاقی ادامه داد: هر چه آبرسانی به مرزها با دقت و جدیت بیشتری انجام گیرد، مرزهای مستحکم‌تر و قوی‌تری خواهیم داشت.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه بیان کرد: حوزه وزارت نیرو حوزه گسترده‌ای است و به همین دلیل می‌تواند برنامه و کمپینی با نام نذر آب را ترویج کند چرا که با اجرای این برنامه در سراسر کشور خواهیم توانست با اختصاص کمترین منابع مالی گره‌های بزرگی را در زمینه آبرسانی به نقاط مختلف کشور باز کنیم.

اسحاقی ادامه داد: آب برخی روستاهای خراسان‌جنوبی به قدری شور است که نمی‌توان لب به آن زد.

وی یادآور شد: از وزیر نیرو می‌خواهم هر زمان که آب نوشیدید علاوه بر یاد کردن سید و سالار شهیدان حتماً مردم تشنه لب روستاهای مناطق مرزی خراسان جنوبی را نیز یاد کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آبرساني خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • ثبت حدود ۱۳۰ هزار درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد