Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  در یک برنامه آمارگیری و بررسی که توسط سازمان حفاظت محیط زیست براساس شاخص‌های برنامه ششم توسعه انجام شده مشخص شد محیط زیست سیستان و بلوچستان دارای بیشترین تعداد زنان شاغل در پست‌های مدیریتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه آمار زنان شاغل دارای پست‌های مدیریتی باید به ۳۳ درصد تعداد کل شاغلان آن مجموعه می‌رسید که این تعداد در مجموعه محیط زیست سیستان بلوچستان ۳۸درصد است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و استعداد‌ها بجای رنگ و جنسیت اولویتی است که سال‌ها در توسعه جایگزین همه نابرابری‌ها شده و تعداد زنان دارای پست مدیریتی در استان حتی در سایر بخش‌ها بخوبی نشان دهنده این موضوع است و محیط زیست در راستای تحقق اهداف خود در چارچوب قوانین و توانایی‌ها در مسیر توسعه با حداکثر شتاب ممکن حرکت می‌کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پست های مدیریتی زنان شاغل محیط زیست سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران غیر شاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بالاتر رایگان بیمه می‌شوند

فواد محمدی گفت: در راستای ماده ۲۱ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، مادران غیر شاغل روستایی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر هستند به صورت رایگان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در مرحله اول اجرای این طرح حق بیمه ۵۰۰ هزار نفر در کشور از واجدین شرایط توسط دولت در سطح یک جدول سطوح درآمدی به صورت کاملا رایگان تا زمان بازنشستگی پرداخت خواهد شد که این امر می تواند نویدبخش آینده روشن برای مشمولین باشد.

محمدی توضیح داد: مجموعه مدیریت صندوق در استان البرز آمادگی کامل جهت پیش ثبت نام از واجدین شرایط را دارد و مشمولین می‌توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری یا مراجعه به سایت WWW.ROOSTAA.IR  نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به  بخشی از شرایط کلی احراز مشمولین تصریح کرد: مشمولین باید غیرشاغل(خانه دار) ساکن در مناطق روستایی و عشایری و دارای سه فرزند و بیشتر باشند، حداقل سه فرزند در قید حیات که دارای تابعیت ایرانی هستند داشته باشند، نرخ باروری شهرستان محل زادگاه شوهر متقاضی(پدر) یا فرزند سوم و بیشتر بالای دو و نیم نباشد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اولویت بندی ثبت نام مشمولین از سوی ستاد ملی جمعیت؛ مرحله پیش ثبت نام نخست مربوط به مادرانی است که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر ایشان از تاریخ اول فروردین سال ۹۶  به بعد باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدیهی است پس از احراز شرایط مندرج در ماده (۲۱) از طریق سازمان ثبت احوال کشور؛ استعلام تایید غیر شاغل و عدم دریافت مستمری از سایر صندوق‌ها و تخصیص بودجه، پیش ثبت نام متقاضیان قطعی و نتیجه از طریق پیامک به ذینفع اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست کیفی‌سازی می‌شوند
  • مادران غیر شاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بالاتر رایگان بیمه می‌شوند
  • تهران دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی
  • جابجایی سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه قرق‌های شکار
  • هوای پاک حق هر شهروند یزدی
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل مسافری سیستان و بلوچستان