Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در استان ایلام به ۹۷۱ نفر افزایش یافته است، گفت: هم استانی های عزیز ایلامی همچنان باید تا ریشه کن کردن ویروس کرونا نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۱۰ خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان طی ۲۴ ساعت گذشته به تعداد ۹۷۱ نفر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان  گزارش شده که با احتساب موارد جدید، مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه در استان ۶۵ نفر  افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه ۲ مورد فوتی مربوط به شهرستان های ایوان و بدره است،  تصریح کرد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام ۱ نفر، در شهرستان ایوان ۳ نفر، در شهرستان دهلران ۲ نفر، در شهرستان دره‌شهر ۱ نفر و در شهرستان ملکشاهی ۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که یا در بیمارستان بستری و یا تحت مراقبت های پزشکی و در قرنطینه قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: تا کنون در شهرستان ایلام ۳۹۲ مبتلا و ۲۱ مورد فوتی، در شهرستان ایوان ۱۴۲ مبتلا و ١۵ مورد فوتی، در شهرستان دهلران ۸۹ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان مهران ۶۵ مبتلا و ۷ مورد فوتی،در شهرستان آبدانان ۶۰ مبتلا و ۱ مورد فوتی، در شهرستان دره‌شهر ۵۴ مبتلا و ۶ مورد فوتی، در شهرستان چرداول ۴۴ مبتلا و ۳ مورد فوتی، در شهرستان بدره ۴۰ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان سیروان ۳۰ مبتلا و ٣ مورد فوتی، در شهرستان ملکشاهی ۳۲ مبتلا و ١ مورد فوتی و در شهرستان هلیلان ۲۳ مبتلا و بدون فوتی گزارش شده است.

 

کریمیان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱ نفر از مبتلایان به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند، ابراز کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون نیز ۷۷۷ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه هم استانی های عزیز باید همچنان خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: به مردم عزیز هم استانی توصیه می شود که ضمن رعایت نکات و اصول بهداشتی و  همچنان به رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اهتمام داشته باشند.

 

 

                                                                                                                    

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا ایلام کرونا در استان مورد فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی افزود: در سال گذشته ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشت و از کل فوتی‌های مسمومیت با قرص برنج در استان ۱۲۵ نفر مرد و ما بقی زن هستند.

وی گفت: در این مدت شهرستان‌های بابل با ۳۷، ساری و میاندورود با ۲۸ و آمل با ۲۶ فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین آمار مسمومیت با قرص برنج در شهرستان‌های بهشهر و عباس آباد هر کدام ۲ فوتی گزارش شده است

بر اساس این گزارش شهریور با ۲۳، مهر با ۲۰ و آذر با ۱۹ مورد بیشترین فوتی و خرداد، تیر هر کدام با ۱۰ مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

عضو شورای قضائی استان خاطر نشان کرد: هر چند طی سال‌های گذشته و طبق آمارهای موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم بنابراین برای کاهش مرگ و میر با قرص برنج به گونه‌ای باید اقدام کرد که به آسانی و سهولت در دسترس مردم قرار نگیرد و برای مصارف خاص این قرص باید آن را از مجاری مناسب تهیه کرد و به گونه‌ای عرضه آن باید محدود شود نه اینکه افراد به راحتی بتوانند آن را از مغازه‌ها تهیه کنند.

کد خبر 6086031

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان