Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا کرمی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست های مدیریت شهری در دسترس پذیری فضاهای شهری شهروندان، به خصوص افراد کم توان، برنامه های مناسب سازی معابر و فضاهای شهری در اولویت برنامه های عمرانی سال جاری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مناسب‌سازی بوستان های پرند، شاهین و نیما برای تسهیل در دسترسی توان یابان در دستور کار قرار دارد، افزود: بهسازی معابر بوستان ها، احداث رمپ، نصب نیمکت مخصوص افراد کم توان، ست ورزشی ویژه توان یابان، اجرای مسیر ویژه نابینایان، مناسب سازی آبخوری ها و سرویس های بهداشتی از جمله این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح، نصب مبلمان، نرده های حفاظ و میله های دستگرد، تهیه و نصب ست بدنسازی معلولان، در نظر گرفتن محل توقف خودرو افراد کم توان و سرویس های بهداشتی ویژه توان یابان از جمله اقدامات اجرایی در مناسب سازی بوستان ها برای این افراد است.

کرمی تصریح کرد: در حال حاضر اقدامات عمرانی مناسب سازی معابر بوستان های پرند و شاهین با رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به محدودیت های اعمال شده و با توجه به پروتکل های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا، با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

معاون شهردار منطقه تصریح کرد: تمامی اقدامات عمرانی جدید از جمله پیاده‌روسازی، احداث بوستان، در سطح منطقه با اولویت مناسب‌سازی برای تردد افراد کم توان جسمی حرکتی به منظور اجرای عدالت اجتماعی و تحقق شعار تهران «شهری برای همه» انجام می‌شود.

کد خبر 4937462

منبع: مهر

کلیدواژه: منطقه 2 شهرداری تهران مناسب سازی معابر بوستان های تهران معلولان وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وضعیت هوای تهران نیروی انتظامی قوه قضاییه شیوع کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مترو سازمان تامین اجتماعی روز قدس آموزش مکمل کمیته امداد امام خمینی افراد کم توان مناسب سازی توان یابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • اجرای طرح‌های معماری ایرانی - اسلامی در بوستان‌های پایتخت
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند