Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی «EPT» و مهارت‌های زبان عربی دانشگاه آزاد تغییر کرد و به ۲۲ خردادماه موکول شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، پیرو هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آزمون زبان انگلیسی (EPT) و آزمون مهارت‌های زبان عربی دانشگاه آزاد اسلامی صبح پنجشنبه ۲۲ خرداد ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به منظور رفاه حال داوطلبان و کاهش تردد بین استانی هفت حوزه امتحانی شامل ارومیه، گرگان، خرم‌آباد، اردبیل، اراک، قزوین و همدان به حوزه‌های برگزاری این آزمون اضافه شدند.

تمامی داوطلبان این آزمون در صورت تمایل می‌توانند از امروز شنبه ۱۰ خرداد ماه تا دوشنبه ۱۲ خرداد ماه با مراجعه به سامانه ثبت‌نام این آزمون به آدرس English.iau.ac.ir/EPT نسبت به تغییر حوزه امتحانی خود اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند نیز می‌توانند از امروز تا دوشنبه ۱۲ خرداد ماه با مراجعه به سامانه فوق نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی آزمون زبان آزمون مهارت های عربی دانشگاه آزاد خرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگا ایسکانیوز، با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه 29 فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227449 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • گزارشی درباره سعدی شیرازی به زبان انگلیسی + فیلم
  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی