Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:55:40 GMT

برندگان مسابقه مجازی جرعه ای از دریا معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۸۹۵۱

برندگان مسابقه مجازی جرعه ای از دریا معرفی شدند

مجید خوبی زاده گفت: خوشبختانه میزان استقبال قشر جوان از مسابقه جرعه ای از دریا بسیار خوب بود و امروز پس از بررسی آثار رسیده به قید قرعه نفرات برگزیده این مسابقه معرفی شدند و جوایز نقدی به حساب بانکی آنها واریز می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: میزان استقبال قشر جوان از مسابقه جرعه ای از دریا بسیار خوب بود و امروز پس از بررسی آثار رسیده به قید قرعه نفرات برگزیده این مسابقه معرفی شدند که جوایز نقدی به حساب بانکی آنها واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: هم زمان با روز قدس مسابقه مجازی جرعه ای از دریا با حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان توسط کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب برگزار شد.

 

وی عنوان کرد: این مسابقه که برگرفته از نکات کلیدی سخنان رهبری در روز قدس است با هدف آشنایی جوانان با دیدگاه های مقام معظم رهبری درباره رژیم اشغالگر صهیونیستی در سطح کشور برگزار شد.

 

خوبی زاده یادآور شد: هر سال هم زمان با روز قدس اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان به منظور بزرگداشت این روز حضور گسترده ای داشتند اما متاسفانه امسال به دلیل شیوع کرونا عدم امکان برگزاری راهپیمایی، ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یکسری ویژه برنامه برای بزرگداشت این روز به کانون ها ابلاغ کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خصوص نحوه اجرای طرح ملی راهکار، اظهار کرد: یکی از رویکردهای فعالیت های کانون های مساجد جنوب کرمان در راستای اجرای طرح ملی راهکار، برگزاری مسابقه های مجازی و همچنین مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی بود که به همین منظور کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب به صورت خودجوش و جهادی اقدام به جمع آوری کمک های مومنانه و شناسایی خیرین کرده و مساجد را به پایگاه های مواسات و همدلی تبدیل کردند.

 

وی عنوان کرد: جهاد بچه مسجدی ها در خدمت به نیازمندان همچنان ادامه دارد و در همین راستا برخی از کانون های فرهنگی هنری علاوه بر تهیه و توزیع سبدهای غذایی اقدام به پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان محله کرده و برخی نیز در راستای محرومیت زدایی در حال ساخت سرویس بهداشتی برای خانوارهای نیازمند هستند.

 

شایان ذکر است؛ فاطمه دژبان پور کانون فرهنگی هنری اندیشه نو، زینب عرب پور و عنایت بامری از رودبار جنوب، لیلا سالاری از منوجان، محمدرضا رشیدیان کانون میثم تمار از کهگیلوئیه و بویر احمد، سبحان ناروئی و آسیه مردایان از قلعه گنج، لیلا عرب کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری، فاطمه ملائی کانون فرهنگی هنری ولایت و عیسی رودباری از جیرفت، برندگان مسابقه مجازی جرعه ای از دریا هستند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی راهکار مسابقه مجازی مسابقه ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان کانون فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت

جام جم آنلاین - خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز(چهارشنبه 29 فروردین) در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت که با حضور کارکنان ستاد کانون‌های مساجد استان برگزار شد، اظهار کرد: امسال نیز همچون سال گذشته مدیر ستاد کانون‌های مساجد در استان‌ها، به عنوان دبیر اجرایی دهه کرامت منصوب شده از این رو باید برای این ایام برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه باید برای هر شهرستان یک برنامه شاخص در نظر گرفته شود، افزود: طی مذاکراتی که با دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان صورت گرفته، برنامه‌ریزی شده در هر برنامه شاخص خدام حرم رضوی حضور پیدا کنند.

 

وی بر لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد و خطاب به کارکنان ستاد استان ادامه داد: لازم است برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه کرامت ارائه دهید.

 

حجت‌الاسلام سمیری، همچنین به برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که امسال دنبال می‌کنیم، برگزاری جشنواره استانی ورزشی در قالب طرح اوقات فراغت است که در پنج رشته ورزشی در اهواز برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین یکی از اولویت‌های ما پرداختن به برنامه‌های قرآنی و به ویژه برگزاری کرسی‌های تلاوت و تربیت و پرورش قاریان و حافظان قرآن در کانون‌های مساجد است.

 

توجه به برگزاری با شکوه جشنواره قرآنی مدهامتان، طرح پالایش کتاب، جلسه با رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان مساجد شهرستان‌ها، برگزاری کارگاه کارآفرینی، پیگیری دوره‌های آموزشی و اشتغالزایی فنی و حرفه‌ای در کانون‌های مساجد، هنر کارت و کانون‌های مساجد و ... از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه