Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری مدیرکل و معاون یکی از ادارات کل استان خبر داد و گفت: در پی رصد و گزارشات واصله به اداره کل اطلاعات استان کرمان مبنی بر فساد اداری در یکی از ادارات کل استان کرمان و ارزیابی و صحت گزارشات و رصد اطلاعاتی با هماهنگی و دستور قضایی توسط بازپرس ویژه و تکمیل تحقیقات؛ مدیرکل مذکور به همراهی معاون استان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"دادخدا سالاری" در تشریح این خبر افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص گردید که مشارالیه جهت انجام امور اداری تاکنون میلیاردها ریال از ارباب رجوع تحت عنوان هدیه و رشوه با همکاری معاون خود دریافت و با این وجوه یک منزل چند واحدی در شهر کرمان احداث و در بازرسی از منزل وی در یکی از شهرستانها تعداد ۳۰ قطعه سکه طلا که داخل اسباب بازی جاسازی و از طریق نامشروع تحصیل شده بود کشف و توقیف و متهمین به اتهام اخذ رشوه در بازداشت و اموال حاصل از جرم ازجمله منزل مسکونی به عنوان اموال حاصل از جرم توقیف شد و امر تحقیق از سایر متهمین و شرکاء و معاونین جرم ادامه دارد.

سالاری افزود: اموال توقیف و کشف شده از متهمین میلیاردها ریال ارزیابی و کار شناسایی سایر اموال حاصل از جرم متهمین ادامه خواهد داشت.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه اداره کل اطلاعات در امر برخورد با مفسدین اداری و اقتصادی اعلام کرد: در راستای تحقق اوامر ریاست قضائیه مبنی بر برخورد با مفاسد اقتصادی و اداری این راه با قاطعیت ادامه و با مجرمین در هر پست و مقامی باشند برخورد انقلابی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضائیه در برخورد با فساد، خاطرنشان کرد: براساس تاکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر اینکه هاضمه نظام اسلامی فساد را نمی پذیرد و فسادناپذیر است، اقدامات لازم برای شناسایی و برخورد با متهمان ایجاد فساد در جامعه با پشتیبانی کامل قضائی در چارچوب قانون و توسط مراجع اطلاعاتی و انتظامی انجام می شود و هیچ فردی از هیچ گروه، حزب و طبقه اجتماعی، در صورت انجام اقدامات خلاف و فسادبرانگیز نباید خود را مصون از برخورد قضائی بداند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادستان کرمان رشوه اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی

دو بازیکن 19 ساله از لیگ برتر انگلیس با اتهام تجاوز جنسی مواجه شده‌اند. 

طرفداری | پرونده تجاوز جنسی بار دیگر در لیگ برتر انگلیس گشوده شد. 

به گزارش سان؛ دو بازیکن لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی توسط پلیس انگلیس دستگیر شده‌اند. مطابق یافته‌ها این دو بازیکن در یک باشگاه بازی می‌کنند و هر دو 19 سال سن دارند. پرونده‌ آن‌ها در حال حاضر با دو اتهام تجاوز و همراهی در آن توسط پلیس پیگیری می‌شود، هر چند آن‌ها با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. یکی از متهمان پرونده یک شب را در ایستگاه پلیس گذراند و به سوالات کارآگاهان پرونده پاسخ داد. هم‌تیمی این بازیکن نیز یک روز پس از او دستگیر شد. محلی که این دو بازیکن مرتکب جرم شده‌اند، در اطراف ورزشگاه خانگی تیم‌شان عنوان شده است. پلیس در گفت‌وگو با سان موضوع «اتاق خصوصی» در نزدیکی ورزشگاه را برای تجاوز جنسی را تایید کرده است. سخنگوی باشگاه لیگ برتری به دلیل تحقیقات پلیس در این مرحله از اظهارنظر خودداری کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • بده بستان رشوه در نظام اداری کشور؛ چرا ایرانی‌ها رشوه می‌دهند؟
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • کشف فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل
  • کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد