Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:14:44 GMT

جاده کمال آباد به حسن آباد بهسازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۹۰۲۶

جاده کمال آباد به حسن آباد بهسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصیری ظهر شنبه به منظور اطلاع از آخرین وضعیت ترمیم، بهسازی راه و احداث پل رودخانه یالیان از این منطقه بازدید کرد.

فرماندار البرز در جریان این بازدید اظهار کرد: جاده کمال آباد به سبب تردد زیاد خودروهای سنگین از شهر صنعتی البرز به شهرک صنعتی لیا و ساوه دائم تخریب می‌گردد که علاوه بر ایجاد نارضایتی مردمی هزینه سنگینی نیز به راهداری وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از مدیر کل راهداری استان و رئیس اداره راهدای شهرستان از آغاز بهسازی و ترمیم جاده کمال آباد به حسن آباد طی روزهای آتی خبر داد و گفت: بخشی از جاده طی روزهای آینده ترمیم و بخش دیگر نیز در برنامه سال آینده قرار دارد.

در ادامه این برنامه نصیری از ساخت و ساز غیر مجاز یک واحد در مسیر جاده کمال آباد نیز بازدید صورت گرفت و فرماندار البرز در این خصوص یادآور شد: ضمن تذکر به دستگاه‌های متولی تذکر می‌دهم که با قاطعیت جلو هرگونه ساخت و سازغیر مجاز را بگیرند چرا که این کار علاوه بر اینکه سودجویی برخی افراد محسوب می‌شود، تخریب زمین، منابع طبیعی و از بین بردن محیط زیست را نیز به دنبال دارد و این آسیب‌ها جبران ناپذیر است.

کد خبر 4937537

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نصیری فرمانداری قزوین جاده ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر فطریه ایلام جاده کمال آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علیرضا رفیعی پور گفت: در این مدت تیم های ثابت و سیار دامپزشکی از مراکز عرضه مواد پروتئینی استان البرز بازدید کردند که هشت هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی کشف و ۶ هزار کیلوگرم آن معدوم شد.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم البرز ۱۶۱ هزار راس دام زیر نظر کارشناسان دامپزشکی در این استان ذبح شد.

رفیعی پور یادآورشد: ۸۰۰ بیماری مشترک دام و انسان وجود دارد که باید نظارت دقیقی در این زمینه داشته باشیم .

مدیرکل دامپزشکی استان البرز افزود: ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه طیور طی سال گذشته در البرز کشتار شد که ۷۳ هزار کیلوگرم آن غیر قابل مصرف بود.

وی بیان کرد: در این مدت ۹۲ هزار بازدید از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی البرز داشتیم که فعالیت یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی غیر بهداشتی تشخیص داده شد.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: یک هزار و ۸۵۴ صدور پروانه صادر شده و اکنون ۴۸ مرکز نهاده های دامی های تک داریم.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود