Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ایکاپ از اتمام تعهدات معوق مانده محصول پژو 2008 خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ایکوپرس- محمد حق پناهی گفت: به دلیل اعمال تحریم های ناعادلانه و ترک همکاری شریک فرانسوی (پژو) با ایران خودرو،‌ تعدادی از خودروهای پژو2008 به مشتریان تحویل نشده بود که با پیگیری و تلاش فراوان در تامین قطعات کسری،‌ تمامی خودروهای ثبت نامی تولید و تحویل مشتریان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن پوزش از مشتریان به دلیل تاخیر در تحویل خودروها گفت:‌ علیرغم تمام مشکلات ایجاد شده ناشی از ترک طرف فرانسوی، موفق شدیم تعداد 16 هزار تعهد ایجاد شده برای این محصول را اجرا کنیم.
مدیرعامل ایکاپ یادآور شد: گروه صنعتی ایران خودرو خود را ملزم به اجرای تعهدات به مشتریان می داند و برهمین اساس شرکت مشترک این خودروساز با پژو (ایکاپ) بعد از ترک پژو از پای ننشست و با پیگیری برای تامین قطعات تولید 2008، تمامی تعهدات خود را برمبنای زمان ثبت نام مشتریان در برنامه فروش سراسری اجرا کرد.
گفتنی است،‌ تولید 2008 محصول مشترک ایران خودرو و شرکت پژو با وجود سرمایه گذاری صورت گرفته طرفین در راه‌اندازی خط تولید، به دلیل وضع تحریم‌های ظالمانه و ترک شرکت پژو با چالش هایی اساسی مواجه شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز

نخستین سند اعیانی توسط سازمان ثبت در اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تقویت زیست‌بوم فناوری و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌‎بنیان، صدور سند برای ساختمان‌هایی که توسط بخش خصوصی و تعاونی در اراضی پارک علم و فناوری احداث می‌شوند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از صدور اولین سند اعیانی توسط این سازمان در اجرای بند چ ماده 4 قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز خبر داد و گفت: اجرای این تکلیف قانونی، علاوه بر تشویق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، روند دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان را همواره خواهد کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرآیند‌های طی شده در سال گذشته در زمینه الکترونیکی شدن امضا‌ها و پرداخت‌ها در ثبت و تغییرات شرکت‌ها، اظهار کرد: در پایان سال 1402 شاهد 64 هزار و 832 امضا و پرداخت الکترونیک برای تاسیس شرکت‌ها و 352 هزار و 275 امضای الکترونیک برای آگهی تغییرات شرکت‌ها بودیم؛ در نتیجه اجرای این فرآیند طی سال گذشته، مراجعه حضوری مردم به مراکزثبت شرکت‌ها، 417 هزار و 103 فقره کاهش داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • چالش تولید زعفران در سرزمین طلای سرخ
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان