Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@13:56:41 GMT

قتل یک جوان ۳۰ ساله تویسرکانی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۹۴۴۸

قتل یک جوان ۳۰ ساله تویسرکانی

سرهنگ محمد معصومی از قتل یک جوان ۳۰ ساله در تویسرکان خبر داد و گفت: پرونده مقدماتی قتل این جوان در فاصله زمانی کوتاهی با دستگیری قاتل بسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد معصومی، فرمانده انتظامی تویسرکان شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: به تازگی در یک نزاع دسته جمعی در یک از روستاهای تویسرکان جوانی ۳۰ ساله به قتل می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موضوع نزاع و قتل بلافاصله در دستور کار مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت، اظهار کرد: قاتل پیش از شناسایی از محل وقوع جرم متواری و در مکانی مخفی شده بود.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: قاتل با یک بیل به پشت سر آن جوان ضربه زده بود که همان ضربه سبب خونریزی مغزی مقتول و در نهایت جان سپردنش می شود.

معصومی تصریح کرد: با این وجود مدتی نگذشت که پس از تحقیقات مقدماتی اولیه، قاتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و سپس برای تکمیل روند پرونده، به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه متهم در همان بازپرسی های اولیه به قتل اعتراف کرد، عنوان کرد: بدین ترتیب پرونده اولیه قتل جوان ۳۰ ساله تویسرکانی با تکمیل و ارجاع متهم به مراجع قضایی بسته شد و در حال حاضر قاتل در زندان به سر می برد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ۳۰ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امانی امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای اطراف کوهدشت، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی قاتل فراری را در اطراف این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره اینکه قاتل در تحقیقات پلیس علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

امانی با بیان اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان کرد: پلیس به‌طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را روانه بیمارستان کرد
  • درگیری خونین در ساحل بندر/ قاتل، همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • سازش در پرونده قتل در پویش «به حرمت امام علی(ع)»
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول
  • سازش در پرونده قتل پس از ۵ سال در دزفول