Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@07:46:10 GMT

خاطرات فرمانده قله‌نشین شنام روانه بازار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۹۴۸۱

خاطرات فرمانده قله‌نشین شنام روانه بازار شد

فاطمه بگزاده از چاپ کتاب های “خواب‌هایی از بهشت” و “عطر مریم” خبر داد و گفت: کتاب “خواب‌هایی از بهشت” خاطراتی از شهید فرمانده قله نشین شنام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه بگزاده، نویسنده اسدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ از چاپ کتابی با عنوان "خواب‌هایی از بهشت" خبر داد و اظهار کرد: این کتاب خاطراتی از شهید بیژن شفیعی فرمانده قله نشین شنام است که به صورت داستانی از زبان برادر شهیدروایت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "خواب‌هایی از بهشت" در ۱۶۴ صفحه با حمایت بنیاد حفظ ‌نشر و ارزش‌های دفاع‌مقدس استان همدان به چاپ رسیده است، گفت: در این کتاب شهید با آمدن به خواب عزیزانش از حضور پیکر خود در قله شنام خبر می دهد.

بگزاده با اشاره به اینکه این کتاب خاطرات جوانی به نام بیژن است که در انقلاب و جبهه خوش درخشید‌ه است، افزود: او با اینکه سنی نداشت اما فرمانده بود و برای آمدن امام و انقلاب قدم برداشت و با حضور در راهپیمایی و پخش اعلامیه دین خود را به انقلاب ادا کرد.

این نویسنده اسدآبادی به بخشی از کتاب "خواب‌هایی از بهشت" اشاره کرد و گفت: همرزمان شهید بیژن شفیعی برای اقامه نماز پشت سر او می ایستادند و این نشان از صداقت و پاکی او داشت.

وی یادآور شد: صوت کتاب خواب‌هایی از بهشت از 6 خرداد هرشب به مدت یک هفته راس ساعت ۱۰:۳۰در رادیو همدان در حال پخش است.

بگزاده به چاپ کتاب دیگری از خود با عنوان "عطر مریم" اشاره کرد و اظهار داشت: این کتاب نیز خاطرات داستانی مریم عماده همسر آزاده "عبدالله دانیال" است که در ۱۵۵ صفحه به چاپ رسیده است.

این نویسنده اسدآبادی گفت: کتاب "عطر مریم" خاطرات زنی است که در ده سال اسارت همسر توانست در غیاب او به تنهایی زندگی کند و زندگی بسازد و با تمامی مشکلات کنار بیاید، مریم نمونه یک زن بارزی است که توانست منتظر همسر بماند و تمامی سختی‌ها را به دوش بکشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌ها در بخش مجازی نمایشگاه کتاب اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام کتاب‌فروشی‌ها در سامانه «بازار کتاب» برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز شنبه (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شد.

با توجه به در پیش بودن سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی این نمایشگاه تنها از طریق عضویت در سامانه «بازار کتاب» فراهم است.

کتابفروشی‌هایی که قبلا در این سامانه ثبت‌نام کرده و فعال هستند نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند اما کتابفروشانی که ثبت‌نام ناقص دارند در مهلت ذکر شده برای تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه بازار کتاب به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر
  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» روانه بازار نشر شد
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • کارل گوستاو یونگ؛ مردی که «خواب دید» و یک کتاب شگفت‌انگیز نوشت!
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» روانه بازار نشر شد
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • مهلت ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌ها در بخش مجازی نمایشگاه کتاب اعلام شد