Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مربیان لیگ برتری تایید شد.

اختصاصی طرفداری- گزارشی از جلسه سه مربی لیگ برتری برای لغو لیگ برتر، روز گذشته (جمعه 9 خرداد) در طرفداری منتشر شد. یکی از این مربیان، با ما تماس گرفت و از رسانه طرفداری گلایه کرد. صحبت های این سرمربی را بدون کم و کاست می خوانید:

کار شما اصلا حرفه ای نبود. از طرفداری به عنوان رسانه حرفه ای انتظار بیشتری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخصوص آن جلسه بگویم که سه نفر نبودیم، چهار سرمربی بودیم. جزئیات جلسه هم آن طور که شما می گویید نبود، نمی دانم این اطلاعات را چه کسی داده است. دو مربی جوان در این جلسه حاضر بودند، یکی از آن ها بازیکن سابقم بود و دیگری در کادر فنی من. نفر سوم هم تصادفی به جلسه اضافه شد. آمدند از من مشورت بگیرند و من هم مشورت دادم. گفتم مخالف برگزاری لیگ نیستم، اصرار هم به برگزاری لیگ دارم اما آن ها دلایل خودشان را برای مخالفت دارند.

از این سرمربی پرسیدیم خبر جلسه درست بود؟

بله ولی هر جلسه ای به معنی اتحاد علیه برگزاری بازی ها نیست. من چه نفعی می برم از لغو لیگ؟ آن دو مربی هم حرف شاگردشان را می زدند. بازیکنان از تمرین می ترسند، هر روز با ترس و دلهره تمرین می کنند. مگر می شود با فاصله تمرین کرد؟ تنه نزد! وقتی بازیکن روی زمین می افتد هم تیمی اش نمی تواند دست او را بگیرد و بلندش کند.

از او خواستیم یک بار دیگر گزارش را بخواند و به او توضیح دادیم طرفداری تنها راوی این جلسه بوده است. جلسه ای برگزار شده و در این جلسه نظر به لغو لیگ برتر بود. امیدواریم این سرمربی قانع شده باشد که طرفداری نفعی در این جریانات ندارد. اگر نفعی داشت صحبت های او را منتشر نمی کردیم.

از آنجا که در خبرهای قبلی از هیچ یک از حاضرین جلسه نام برده نشد، در این خبر نیز همین رویه برقرار است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد

پژمان درستکار، سرمربی سابق تیم ملی به عنوان برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی شورای کشتی آسیا امروز در شهر بیشک قرقیزستان در حال برگزاری است.

 در ادامه انتخاب برترین های کشتی آسیا، پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، بعنوان برترین مربی سال 2023 آسیا انتخاب شد.

امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • حمایت رئیس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • حمایت رییس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!