Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ ارزیابی خود را از انتقال احتمالی سردار آزمون به یک تیم مطرح اروپایی ارائه کرد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه SPBDNEVNIK سن‌پترزبورگ، دیمیتری رادچنکو درباره فروش احتمالی سردار آزمون در نقل‌وانتقال‌های تابستانی 2020 گفت: من اخبار رسانه‌ها را مبنی بر ابراز تمایل و آمادگی سردار آزمون برای مواجهه با چالش‌های جدید را دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن مجموعه‌ای از خصیصه‌های فنی خوب از جمله سرعت، تکنیک، توانمندی باز کردن بازی و هدایت آن و پرش را داراست. با این وجود هنوز نمی‌توانم بگویم که آیا این توانمندی‌های فنی پاسخگوی بازی‌اش در بهترین باشگاه‌های اروپا مثل رئال مادرید، منچسترسیتی یا یوونتوس خواهند بود یا خیر. شاید هم باشگاه‌ها بتوانند او را با خود هماهنگ کنند.

مربی باشگاه فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ افزود: مسئله مهم این است که سرمربی تیمی شخصاً سردار آزمون را بخواهد. آیا مهاجم در مدل تاکتیک تیمی‌اش جای می‌گیرد؟ زنیت در دوره کنونی با سیستم 2-4-4 بازی می‌کند. این در حالی است که محبوب‌ترین باشگاه‌های اروپایی از سیستم 3-4-4 استفاده می‌کنند. زمانی این جدایی برای سردار آزمون ارزش دارد که پیشنهادی مناسب با تمامی این ویژگی‌ها پیدا کند.

دیمیتری رادچنکو در خاتمه اظهار داشت: سردار آزمون مناسب بازی برای زنیت است. او از همان زمان پیوستنش به زنیت شروع به گلزنی کرد. درک خوبی با دیگر هم‌پستی‌اش در خط حمله یعنی آرتم جیوبا یافت. اگر باشگاه زنیت پیشنهاد جالبی با قیمت مناسبی دریافت کند این بازیکن باید فروخته شود. به هر حال تمامی لژیونرها اکنون یا در زمان دیگری زنیت را ترک خواهند کرد.

قرنطینه دو ماهه انصاری‌فرد در قطر

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سردار آزمون فوتبال سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم