Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@20:06:55 GMT

(تصاویر) جزئیات حادثه واژگونی تانکر سوخت در جاجرود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۹۸۰۸

(تصاویر) جزئیات حادثه واژگونی تانکر سوخت در جاجرود

سرهنگ سیاوش محبی رئیس پلیس راه استان تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۷ و ۱۲ دقیقه صبح امروز (دهم خرداد ماه) خبر واژگونی یک دستگاه تریلر تانکردار در محور تهران به سمت رودهن روی پل جاجرود در شهرستان پردیس به ماموران پلیس راه اعلام شد.

وی افزود: ماموران بلافاصله در محل حاضر و مشاهده کردند یک دستگاه تریلر تانکردار به دلیل دلایل نامعلوم واژگون و پس از جاری شدن سوخت آن در جاده دچار حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌به گزارش ایسنا، سرهنگ محبی با بیان اینکه با تلاش ماموران آتش نشانی و گروه‌های امداد و نجات، آتش پس از چند دقیقه مهار شد ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو در کابین محبوس و جان خود را از دست می‌دهد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بر اثر این حادثه ترافیک زیادی ایجاد شد، خاطرنشان کرد: پل جاجرود در جاده قدیم پردیس به علت حریق و آسیب وارده مسدود و محور جایگزین برای رانندگان آزاد راه تهران پردیس اعلام شده است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران‌در پایان با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به فرد دیگری آسیب نرسیده است، افزود: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرده اند.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: واژگونی تانکر سوخت جاجرود پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس در یزد اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۵:۲۴ صبح امروز، اتوبوسی با ۱۳ مسافر و دو راننده از بندرعباس به مقصد تهران در حال حرکت بود که در کمربندی یزد واژگون شد.

در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ نفر از آنها با بیمارستان منتقل و دو نفر نیز سرپایی درمان شدند.

اورژانس یزد، اسامی مصدومان این حادثه را منتشر کرد.

کد خبر 6080663

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس در یزد اعلام شد
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان