Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@20:04:21 GMT

تعویق یک ساله مسابقات اسکیت در چین

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۰۳۲۷

تعویق یک ساله مسابقات اسکیت در چین

به گزارش افکارنیوز،

مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا به میزبانی چین تا یک سال آینده به تعویق افتاد.

اخبار ورزشی- طبق مکاتبات انجام شده بین فدراسیون اسکیت ایران و فدراسیون اسکیت آسیا پیرامون زمان برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی اسکیت آسیا، با اعلام کنفدراسیون آسیایی تاریخ این مسابقات تغییر کرد.

با توجه به شیوع کرونا و شرایط موجود، تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی اسکیت آسیا به میزبانی چین از شهریور ماه 1399 به خرداد ماه 1400 منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اسکیت ایران چین اسکیت اسکیت ایران مسابقات اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست هیات زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی خراسان رضوی در این مجمع  با بیان اینکه ۱۲ دوره مسابقه استانی در رده‌هایی سنی مختلف در شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شودگفت: استان خراسان رضوی و شهر مشهد به دنبال میزبانی برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی است و در خواست این رویداد را هم به فدراسیون زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی ارائه کرده است.

فهیمی راد افزود: به دنبال تحول و حرکت نویی در این رشته هستیم و به همین منظور ۱۲ مسابقه در رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان را در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهیم کرد و اتفاقا شهر‌هایی که میزبانی این مسابقات را برعهده خواهند داشت هم مشخص شدند.

وی گفت:اتفاق بزرگ تری را هم برنامه ریزی کرده ایم و اگر فدراسیون قبول کند برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی آماه میزبانی هستیم و به همین منظور درخواست مان را هم به فدراسیون داده ایم و در کنار ان میزبانی مسابقات مرشدان کشور را هم درخواست کرده ایم

دیگر خبرها

  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم